پیش بینی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از عملکرد ملی پوشان

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان وضعیت ملی پوشان را تحلیل و بررسی کرد.
تصویر پیش بینی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از عملکرد ملی پوشان

به گزارش سایت خبری پرسون، پژمان درستکار درباره تمرینات تیم ملی کشتی آزاد، عنوان کرد: ما در روزهای آخر فشار تمرینات را کمتر و ریکاوری کردیم. آنهایی که وزن زیادی داشتند رژیم دادیم تا برای مسابقات آماده شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، افزود: ما از وضعیت بدنی کشتی‌گیران رضایت داریم و امیدواریم روز مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشند. طراحی تمرینات ما طوری بود که باعث شد بچه‌ها شرایط داشته باشند. آنها برای مسابقه به پیش‌بینی آرمانی و آن چیزی که مدنظر ماست، هم خواهند رسید.

درستکار در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از نتایج چیست، عنوان کرد: من اهل پیش‌بینی نیستم اما ما همه تلاش خود را کرده‌ایم و تمام کارهایی که در بحث تمرین، آنالیز، تغذیه و روانشناسی لازم بوده انجام دادیم و امیدوارم بچه‌ها روز مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشند. من اعتقاد دارم ما باید تا سرحد توان تمرین کنیم، نتیجه نهایی با خداست.

وی در مورد اینکه مردم همیشه از کشتی انتظار دارند که آنها را روی سکو ببینند، یادآور شد: کشتی ورزش ملی ماست و مردم نسبت به این رشته تعصب دارند. انتظارات به جاست و امیدوارم نمایندگان خوبی برای کشورمان باشیم و بچه‌ها دل مردم را شاد کنند. من قول می‌دهم بچه‌ها تمام سعی خود را برای سربلندی کشورمان به کار می‌گیرند.

درستکار درباره اینکه تیم جوانی راهی مسابقات جهانی شده، خاطرنشان کرد: بله، میانگین سنی ما جوان و چشم‌انداز ما المپیک است. امیدوارم در این مسیر موفق باشیم تا نتیجه نهایی را در المپیک بگیریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه روس‌ها گفته‌اند بدون حضور آنها مسابقات جهانی جذابیتی ندارد، اظهارداشت: باید قبول کنیم روس‌ها در ۳-۴ دهه گذشته قدرت اول کشتی دنیا بودند اما اینکه بگوییم بدون آنها مسابقات جذابیتی ندارد این را نمی‌پذیرم البته اینکه تیم قهرمان سال گذشته در میدان نباشد روی کیفیت مسابقات تاثیر می‌گذارد. با غیبت هم نمی‌توان گفت کار تیم ما راحت است چون آمریکا تیم بسیار خوبی دارد. آنها در دو سال گذشته از ما جلو بودند. آذربایجان و گرجستان های کشتی گیران خوبی دارند.

منبع: ورزش سه

416745