۵ قتل در زمان و مکان مختلف توسط دو برادر!

همه‌‌چیز از اختلاف ۲طایفه در یکی از شهرهای جنوبی کشور شروع شد. وقتی افراد یک طایفه به ریش‌سفید طایفه دیگر توهین و فحاشی کردند، آتشی به پا شد که جان ۵نفر را گرفت.
تصویر ۵ قتل در زمان و مکان مختلف توسط دو برادر!

به گزارش سایت خبری پرسون، تحقیقات در این پرونده از دهم شهریور سال گذشته شروع شد. حدود ساعت یک بامداد اهالی خیابانی در حوالی نارمک صدای شلیک چندین گلوله را شنیدند و سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون آمدند. آنها موتورسواری را دیدند که مسلح بود و پس از شلیک چندین گلوله به‌سوی سرنشینان یک خودروی برلیانس، با موتورش از محل گریخت. شاهدان ماجرا را به پلیس و اورژانس گزارش کردند و با حضور مأموران تحقیقات آغاز شد.

سرنشینان خودروی برلیانس ۲مرد بودند که هدف اصابت گلوله قرار گرفته و هردو جانشان را از دست دادند. راننده مردی حدودا ۴۰ ساله بود که جسدش پشت فرمان بود و دومین قربانی مردی حدودا ۵۰ساله بود که روی صندلی کنار راننده به قتل رسیده بود. گلوله‌ها از سلاح کلاشنیکف شلیک شده بود اما هیچ‌کس عامل جنایت را نمی‌شناخت. یکی از شاهدان به مأموران گفت: خودروی برلیانس دقایقی می‌شد که کنار خیابان پارک شده بود. ۲مرد داخل آن نشسته بودند و به‌نظر می‌رسید که منتظر فرد دیگری هستند. دقایقی بعد موتورسواری رسید و بی‌آنکه با سرنشینان خودروی برلیانس صحبت کند، اسلحه‌اش را بیرون کشید و آنها را به رگبار بست و فرار کرد.

416467