تعویق اکران یک فیلم در پی درگذشت ملکه

فیلم سینمایی «بلیت به بهشت» با تاخیر و پس از مراسم خاکسپاری الیزابت دوم در سینماهای بریتانیا اکران می‌شود.

تصویر تعویق اکران یک فیلم در پی درگذشت ملکه

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از هالیوود ریپورتر، کمدی‌ درام «بلیت به بهشت» با بازی «جورج کلونی» و «جولیا رابرتز» به کارگردانی «اول پارکر» پیش از این قرار بود از تاریخ ۱۶ سپتامبر در بریتانیا اکران شود اما حالا با چند روز تاخیر از ۲۰ سپتامبر و پس از برگزاری مراسم خاکسپاری الیزابت دوم به روی پرده می‌رود.

در این فیلم سینمایی «جولیار رابرتز» و «جورج کلونی» در نقش یک زوج مطلقه بازی می کند که برای یک سفر باهم همراه می‌شوند، به این امید که دختر عاشقشان (با بازی کیتلین دوور) را از انجام همان اشتباهی بازدارند که فکر می‌کنند ۲۵ سال پیش با ازدواج با فردی که به تازگی با او آشنا شده بود، مرتکب شدند.

نخستین تیزر از فیلم سینمایی «بلیت به بهشت» در کنفرانس سالانه کامیک‌کان ۲۰۲۲ منتشر شد و با استقبال مخاطبان همراه شد و نکته برجسته فیلم «کلونی» و «رابرتز» هستند که به شکلی سرگرم‌کننده با زبانی طعنه‌آمیز درباره اتفاقات گذشته با یکدیگر صحبت می‌کند.

پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، الزامی قانونی برای تعطیلی سینماها در بریتانیا طی چند روز عزار عمومی لحاظ نشد و سالن‌های سینمای همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

416338