آغاز جنگ پرسپولیس با کی‌روش/ درویش حرف‌های عجیبی زد

درویش، جملات عجیبی را درباره لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران گفت.
تصویر آغاز جنگ پرسپولیس با کی‌روش/ درویش حرف‌های عجیبی زد

به گزارش سایت خبری پرسون، انتخاب کارلوس کی روش به عنوان جانشین دراگان اسکوچیچ برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موافقان و مخالفانی را به همراه داشت. رفتارهای تند و صحبت‌های پرحاشیه کی روش در دوران قبلی حضور هشت ساله اش در تیم ملی ایران همواره کانون توجهات بود.

او که بزرگترین چالش خود را در دو سال اخیر حضورش به دلیل اختلاف با برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس داشت حالا قبل از ورود به تهران بار دیگر با چالش برخورد با این باشگاه و هوادارانش روبرو شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از عدم دعوت برخی بازیکنان این تیم همچون دانیال اسماعیلی فر انتقاد کرد. جملاتی که می‌توانست نقش حمایتی در قبال بازیکن باشگاه خود داشته باشد و نمی‌توان هیچ خرده‌ای به او گرفت. با این حال صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرطرفداری همچون پرسپولیس که قطعا روی رفتار هواداران این تیم و نحوه برخورد اعضای تیمش تأثیرگذار خواهد بود به همین جا ختم نشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ارتباط با لیست بازیکنان ملی پوش که از بطن رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شده اند، گفت: «جای دعوت از اسماعیلی‌فر کسانی را دعوت کردند که آنها وقتی اسمشان را در لیست دیدند به صدا و سیما زنگ زدند تا مطمئن شوند دچار تشابه اسمی نشده باشند.»

بدون شک تغییر سرمربی تیم ملی ایران در فاصله اندک باقیمانده تا جام جهانی ۲۰۲۲ انتقاداتی را به همراه داشته و دارد اما صحبت از لیست بازیکنان داخلی که سرمربی تیم ملی آنها را با سلیقه خودش دعوت کرده است نوعی بی احترامی به مجموعه تیمی است که قرار است برای افتخار کشور در جام جهانی ۲۰۲۲ اتحاد داشته باشد.

حالا باشگاه پرسپولیس بار دیگر جنگ با کارلوس کی روش را آغاز کرد تا احتمالا روحیات شناخته شده از این مربی پاسخی کوبنده‌تر را در انتظار درویش قرار دهد. جنگی که دودش بار دیگر، خوشی های پرداختن به اتحاد ملی برای فوتبال را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد و به چشم اهالی فوتبال خواهد رفت.

منبع: مهر

416243