پرونده ایران در آژانس نباید بسته شود

رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اولین سخنرانی عمومی خود به لفاظی علیه توافق هسته‌ای ایران پرداخت.
تصویر پرونده ایران در آژانس نباید بسته شود

به گزارش سایت خبری پرسون، دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی طی اولین سخنرانی عمومی خود در کنفرانس «انستیتو بین المللی مبارزه با تروریسم» بار دیگر اظهاراتی بی اساس را علیه ایران مطرح کرد.

رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اظهارات خود مواضع خصمانه و مداخله جویانه تل آویو در روند مذاکرات احیای توافق هسته‌ای ایران را پیش کرد و مدعی شد حتی امضای توافق هسته‌ای نیز به ایران در برابر عملیات‌های موساد مصونیت نخواهد بخشید.

بارنیا در ادامه لفاظی‌های خود مدعی شد برنامه هسته‌ای ایران با اهداف نظامی است و تل آویو هرگز چشمان خود را بر روی این حقیقت اثبات شده یعنی ابعاد نظامی برنامه هسته‌ای ایران نخواهد بست.

رئیس موساد در ادامه یاوه گویی‌های خود ایران را به فعالیت‌های تروریستی متهم کرد و مدعی شد مذاکرات هسته‌ای به هیچ وجه یک عامل بازدارنده نیست.

او در انتهای اظهارات بی اساسش خواستار تداوم تحمیل هزینه‌های دیپلماتیک و اقتصادی علیه ایران شد و گفت توافق اروپا و آمریکا با ایران راه حلی کوتاه مدت در جهت حل وفصل پرونده هسته‌ای است. پرونده‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران در نزد آژانس نباید بسته شوند.

پیشتر، منابع صهیونیستی مدعی شدند گروهی از هکرهای مرتبط با ایران عکس‌های شخصی و سوابق پزشکی دیوید بارنیا، رئیس موساد را منتشر کرده اند.

416205