مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ محسن‌نژاد ناباورانه باخت

محسن‌نژاد فرنگی کار وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان کشتی برده را ناباورانه باخت.
تصویر مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ محسن‌نژاد ناباورانه باخت

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه رقابت های ۲ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، مهدی محسن‌نژاد نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی در حالیکه با نتیجه ۹ بر ۴ از کرم کمال از ترکیه پیش بود، روی اجرای فن فیتوی خود و بدلکاری حریف ناباورانه ضربه فنی شد و از راهیابی به یک چهارم نهایی بازماند. محسن نژاد برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیب خود به فینال باشد، در غیر اینصورت از دور مسابقات کنار می رود.

محسن نژاد پیش از این در دور نخست برابر هان جائه چانگ از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی به پیروزی رسید.

همچنین امین میرزازاده فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل علیم خان سیزدیکوف از قزاقستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید.

میرزازاده در مرحله یک هشتم نهایی مقابل صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی تیم جمهوری آذربایجان به برتری ۹ بر صفر رسید و مقتدرانه راهی دور بعد شد.

نمایندگان ایران در ۴ وزن نخست این رقابت ها از رسیدن به مدال بازماندند اما در ۴ وزن دوم محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم امشب دوشنبه برای کسب مدال طلا به میدان می رود و علیرضا نجاتی در ۶۳ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

منبع: ایسنا

416178