همه چیز درباره « پوست شیر» شهاب حسینی

سریال پوست شیر جدیدترین عنوان شبکه نمایش خانگی است که به زودی قرار است از فیلم نت عرضه شود.
تصویر همه چیز درباره « پوست شیر» شهاب حسینی

به گزارش سایت خبری پرسون، این سریال که یک درام و جنایی است، توسط جمشید محمودی کارگردانی شده است. در این سریال جنایی، شهاب حسینی، هادی حجازی فر و پانته آ بهرام بازی کرده‌اند.

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمدی قرار است که از تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ اولین قسمت از آن منتشر گردد و هر چهارشنبه قسمت جدیدی از آن در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

جمشید محمودی کارگردان سریال پوست شیر

جمشید محمودی متولد ولایت پران افغانستان و ۴۱ سال سن دارد. او تبعه افعانستان و در حال حاضر در ایران است.

جمشید محمودی فیلم‌های سینمایی زیادی را در ایران کارگردانی و نویسندگی کرده است و همچنین در سال‌های ۹۶ تا ۹۸ دو سریال را برای شبکه دوم تلویزیون ایران کارگردانی کرده است. جمشید محمودی تا به امروز تجربه سریالی در شبکه نمایش خانگی نداشته است و سریال پوست شیر اولین عنوان کاری او در شبکه نمایش خانگی است. از سری کار‌های مطرح محمودی می‌توان به چند متر مکعب عشق اشاره کرد که با این فیلم در جشنواره‌های داخلی و بین المللی درخشید و توانست جوایز متععدی را به دست آورد.

براداران محمودی که در کار‌های گذشته خود برای تهیه و کارگردانی سریال‌ها با یکدیگر همکاری داشته اند، نوید و جمشید محمودی فیلم‌های زیادی را باهم همکاری کرده‌اند از هفت و نیم دقیقگ گرفته تا چند متر مکعب عشق و…. نوید محمودی در پوست شیر ترجیح داده است که سمت تهیه کنندگی را در این سریال بر عهده داشته باشد.

رزومه برادران محمودی شبیه هم است چرا که هر دو در کنار هم در یک اثر سینمایی حضور داشته‌اند یا نوید محمودی کارگردان بوده است و جمشید محمودی نویسندگی آن اثر را بر عهده داشته است یا بلعکس به همین علت آن‌ها دارای یک روزمه یکسان می‌باشند و البته جوایز و افتخارات آن‌ها هم اکثر یکسان می‌باشد.

معرفی سریال پوست شیر

سریال پوست شیر محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رضا بهاروند و جمشید محمودی که علاوه بر کارگردانی محمودی، نویسندگی داستان سریال جدیدخودش یعنی پوست شیر را نیز بر عهده دارد. فیلمبرداری سریال پوست شیر به اتمام رسیده است و قرار است که تا پایان شهریور ماه از پلتفرم فیلم نت به طور عمومی عرضه شود.

خلاصهٔ داستان سریال پوست شیر

«در پوست شیر» روایت افرادی است که روزگار و شرایط آن‌ها را در هیبت شیر نشان می‌دهد، اما واقعیت امر این است، که آن‌ها موش هستند و در بزنگاه‌های اصلی زندگی و در موقعیت‌های متفاوت در زمانی که باید دست به عمل بزنند، از اقدام و انجام کار‌های موثر بنا به شرایط یا ترس، هیچ کار نمی‌کنند.

معرفی بازیگران سریال پوست شیر

بازیگران به نام سینمای ایران نظیر شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، بابک کریمی، بانیپال شومون، مهرداد صدیقیان، نیلوفر کوخانی، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، احسان امانی، بهزاد خلج، آناهیتا افشار، ژیلا شاهی در سریال پوست شیر ایفای نقش کرده اند.

شهاب حسینی

شهاب حسینی بعد از مدت‌ها و دوری چند ساله از شبکه نمایش خانگی باز قرار است که با سریال پوست شیر به این عرصه بازگردد آخرین حضور شهاب حسینی در شبکه نمایش خانگی به سریال شهرزاد باز می‌گردد، که توانست در آن سال‌ها موفقیت‌های بیشماری را به دست آورد. کمتر کسی می‌باشد که نقش قباد شهاب حسینی در سریال شهرزاد را دوست نداشته باشد، چرا که او توانست با بازی بینظیر خود و گرفتن تیپ در نقش خود تماشاگر را با اکت‌های متفاوت خود به وجد آورد. حسینی با بازی در پوست شیر چهارمین تجربه حضور خود در شبکه نمایش خانگی در قالب سریال را تجربه خواهد کرد البته او یک برنامه به نام همرفیق را هم در شبکه نمایش خانگی دارد در رزومه کاری خود دارد که در سال‌های ۹۸ الی ۹۹ در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید.

شهاب حسینی زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. وی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد و دو فرزند دارد.

هادی حجازی فر

در کنار شهاب حسینی نیز هادی حجازی فر در کنار او قرار است به ایفای نقش بپردازد که حجازی فر هم قرار است، سومین حضور خود را با سریال ایرانی پوست شیر در شبکه نمایش خانگی تجربه نماید.

هادی حجازی فر زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. او نخستین فیلم سینمایی‌اش را با نام موقعیت مهدی با موضوع زندگی مهدی باکری در سال ۱۴۰۰ ساخت و خودش نقش اصلی فیلم را ایفا کرد. وی در جشن خانهٔ تماشاخانه (سینما) و جشن منتقدان برندهٔ جایزه و در سی‌وپنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌است. در یک نظرسنجی اینترنتی نیز به‌عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد برای نقش «کمال» در فیلم ماجرای نیمروز در سی‌وپنجمین دوره جشنوارهٔ فجر از نگاه تماشاگران شناخته شد. همچنین در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بهترین کارگردان فیلم اول برای فیلم موقعیت مهدی شد.

پانته آ بهرام

پانته‌آ بهرام (زادهٔ ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در فیلم و تئاتر نامزد و برندهٔ جوایز گوناگونی از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با حضور در سری سوم مجموعه تلویزیونی آئینه (۱۳۶۸) آغاز شد و سپس همان سال در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای ایفای نقش در بچه‌های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. او غیر از سینما و تلویزیون، در بیش از ۲۰ اجرای تئاتر نظیر مرگ یزدگرد ایفای نقش کرده‌است.

عوامل پشت صحنه سریال پوست شیر

نویسنده: رضا بهاروند

کارگردان: جمشید محمودی

تهیه کننده: نوید محمودی

طراح صحنه: مهدی موسوی

مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری

منبع: رویداد۲۴

416175