زوج محبوب تیم ملی فوتبال از هم جدا شدند؟

سردار آزمون به دلیل حمایت از سرمربی سابق تیم ملی شاید چندان باب میل کی روش نباشد.
تصویر زوج محبوب تیم ملی فوتبال از هم جدا شدند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، درحالی‌که سردار آزمون همچنان در بایر لورکوزن در گلزنی ناکام است، مهدی طارمی در پورتو روی ابرها سیر می‌کند. سردار در بازی با هرتابرلین که ۲-۲ مساوی شد، در ۱۴ دقیقه پایانی به زمین رفت و تنها ۸ لمس توپ داشت. دقت پاس‌های او ۲۷ درصد بود و هیچ ضربه‌ای به سمت دروازه حریف نزد و نمره ۶.۴ گرفت. البته پاتریک شیک که زننده گل دوم لورکوزن بود هم همین امتیاز را گرفت.

از آن سو مهدی طارمی که هفته گذشته در بازی با اتلتیکومادرید به‌دلیل تمارض برای گرفتن پنالتی توسط داور اخراج شد و بازی فردا مقابل کلوب بروخه را از دست داد، در لیگ برتر پرتغال باز هم خوش درخشید و هم گل زد هم پاس گل داد. او در دقیقه سوم دیدار مقابل چاوز در هفته ششم لیگ، گل اول پورتو را در پیروزی ۳ بر صفر تیمش به ثمر رساند و در دقیقه۷۰ گل دوم را برای هم‌تیمی‌اش اوانیلسون ساخت و در دقیقه۸۴ تعویض شد. او به‌عنوان بهترین بازیکن زمین هم برگزیده شد. پورتو به لطف او با کسب این ۳‌ امتیاز، ۱۵‌ امتیازی شد و در رده دوم لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

این بهترین شروع طارمی در لیگ پرتغال بوده است. او در ۸ بازی این فصل در همه رقابت‌ها تا این‌جا ۶ گل ثبت کرده. در لیگ با ۴ گل پس از سیمون بانزای ۵ گله در رده دوم جدول بهترین گلزنان جای دارد. او ۲‌ پاس گل هم به نام خودش ثبت کرده است.

درباره سردار یک خبر هم منتشر شده. مربی تیم ملی روسیه گفته که شاید ژرمن‌ها مانع حضور آزمون در بازی ایران و روسیه شوند. یوری نیکیفوروف در پاسخ به این پرسش که آیا سردار آزمون در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در بازی برابر روسیه در ماه نوامبر غایب خواهد بود یا خیر، گفت: «آیا باید فرض کنیم که آلمانی‌ها سردار آزمون را از بازی برابر روسیه منع خواهند کرد؟ در شرایط کنونی احتمال هر چیزی را می‌دهم. با وجود این باشگاه بایرلورکوزن و فدراسیون فوتبال ایران ۲ مجموعه متفاوت هستند. گزینه‌ای هم وجود دارد که باشگاه آلمانی به بهانه‌ای همانند آسیب‌دیدگی سردار آزمون مانع حضورش در بازی ایران برابر روسیه شود.»

منبع: همشهری‌آنلاین

416168