خلع ید پیمانکار پروژه سد شفارود در دستور کار قضا/ تاکید بر پرداخت معوقات کارگران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان خبر از تصویب خلع ید از پیمانکار پروژه سد شفارود پس از طی مراحل قانونی با حکم دادگاه خبر داد.
تصویر خلع ید پیمانکار پروژه سد شفارود در دستور کار قضا/ تاکید بر پرداخت معوقات کارگران

به گزارش سایت خبری پرسون، نشست کارگروه مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان به ریاست حجت‌الاسلام‌ حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان با موضوع رفع مشکلات کارگران شاغل در سد شفارود برگزار شد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه کارگران این سد بیش از 8 ماه حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند، گفت: این نشست در راستای پیگیری رفع مشکلات مردم رضوانشهر برای تأمین آب شرب، آب زراعی، صنعتی، مطالبات و معوقات کارگران سد شفارود برگزار شده است.

به گفته وی در این جلسه مصوب شد تا شرکت آب نیرو به عنوان مجری طرح بر اساس قانون تقاضای فسخ را تنظیم و پس از تنفیذ و طی سیر قانونی و با حکم دادگاه، پیمانکار فعلی خلع شده و این پروژه به پیمانکار جدیدی واگذار شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با تأکید بر اینکه معوقات کارگری باید پرداخت شود، بیان کرد: پرداخت مطالبات برخی سازمان‌ها مانند تامین اجتماعی و اداره مالیاتی نیز باید در دستور کار قرار گیرد و امیدواریم که با پیگیری‌های دستگاه قضایی در راستای رفع دغدغه مردم رضوانشهر و حل مشکلات جامعه کارگری، به زودی کارگاه سد شفارود شروع به کار کرده و به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم.

فارس

416156