معرفی به مجلس و رای اعتماد وزیر پیشنهادی کار به کجا رسید؟

هفته گذشته زاهدی وفا به عنوان گزینه‌ وزیر کار به مجلس معرفی شد تا نام او در جلسه رای اعتماد این وزارتخانه خوانده شود.
تصویر معرفی به مجلس و رای اعتماد وزیر پیشنهادی کار به کجا رسید؟

به گزارش سایت خبری پرسون، با توجه به تعطیلی مجلس شورای اسلامی نامه معرفی وزیر کارپیشنهادی هنوز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول نشده است، اما بنا به اظهارات محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور معرفی‌نامه زاهدی‌ وفا به عنوان وزیر پیشنهادی کار به هیات رئیسه مجلس تقدیم شده و بزودی جلسه بررسی رای اعتماد وی در دستور صحن علنی مجلس در دستور قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد. مطابق آیین‌نامه داخلی مجلس پس از اعلام وصول و قرائت معرفی‌نامه در صحن علنی، تا ۱۰ روز فرصت دارد تا صلاحیت گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت را بررسی کند.

زمان جلسه رای اعتماد وزیر کار

بر این اساس احتمالا جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی ۱۰ مهر برگزار می‌شود.
همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهور در یک نشست خبری با دفاع از وزیر پیشنهادی یادآور شد که در مدت سه ماه سرپرستی زاهدی‌ وفا آرامش در وزارت کار ایجاد شده است.
مهدی عیسی‌زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگویی اعلام کرد هرچه در توان داریم دولت را در رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون،کار، رفاه اجتماعی پشتیبانی خواهیم کرد.
شواهد نشان می‌دهد که زاهدی وفا با توجه به سوابقی که دارد می‌تواند اعتماد نمایندگان را برای کرسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جلب کند.

415700