گفت‌وگوی مقام آمریکایی با گروه‌های صهیونیستی مخالف برجام

راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران روز پنج‌شنبه با سران گروه‌های صهیونیستی، از جمله آیپک که بزرگ‌ترین لابی صهیونیستی در آمریکا به شمار می‌آید، دیدار کرد.
تصویر گفت‌وگوی مقام آمریکایی با گروه‌های صهیونیستی مخالف برجام

به گزارش سایت خبری پرسون، اغلب گروه‌های حاضر در این نشست بارها به‌طور علنی با توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ و مذاکرات با ایران برای احیای آن مخالفت کرده‌اند اما شرکت‌کنندگان هیچ‌گونه اطلاعاتی راجع به موضوعات مورد بحث در دیدار خود منتشر نکرده‌اند.

بنابر گزارش جوئیش اینسایدر، این دیدار نیز در حالی برگزار شده است که مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در هفته‌های اخیر پیشرفت‌هایی داشته است. جان کربی مسئول ارتباطات استراتژیک در وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه گذشته درباره آخرین تحولات در این رایزنی‌ها به خبرنگاران گفت: دیپلمات‌های ما همچنان کارهایی برای انجام دادن، دارند اما هنوز به نقطه حصول یک توافق کامل با ایران نرسیده‌ایم.

به گزارش ایسنا، همزمان با حصول پیشرفت‌های اخیر در روند مذاکرات احیای برجام مقامات رژیم صهیونیستی نیز لفاظی‌های خود علیه ایران و توافق هسته‌ای را افزایش داده و از هیچ تلاشی برای ممانعت از احیای آن فروگذار نکرده‌اند. به همین منظور سه تن از مقامات صهیونیستی در هفته‌های گذشته به واشنگتن سفر و با مقامات آمریکایی درباره توافق هسته‌ای رایزنی کرده‌اند.

415632