هزینه ساخت «برادران لیلا» چقدر است؟

وب سایت IMDB خبر می‌دهد که هزینه تولید فیلم رقمی معادل ۵ میلیون دلار است که با احتساب نرخ فعلی دلار ۱۵۰ میلیارد تومان می‌شود.

تصویر هزینه ساخت «برادران لیلا» چقدر است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، درباره هزینه تولید برادران لیلا آخرین ساخته پرحاشیه سعید روستایی که در کن به نمایش درآمد، اخبار ضد و نقیضی تاکنون منتشر شده است. این فیلم که اکران آن چندی قبل در فرانسه آغاز شده است، بر اساس داده‌های وب سایت معتبر IMDb چهارصد و پنجاه هزار دلار در گیشه فروش داشته است و در کنار این آمار این وب سایت خبر می‌دهد که هزینه تولید فیلم رقمی معادل ۵ میلیون دلار است که با احتساب نرخ فعلی دلار ۱۵۰ میلیارد تومان می‌شود.

پیش از این محمدحسین فرحبخش تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با مصطفی امامی در برنامه رادیویی استودیو هشت درباره حواشی فیلم برادران لیلا در کن گفت: آقایی که می‌گویی برای این فیلم خون دل خوردی برچه اساس برای ساخت یک فیلم ۹ میلیارد دستمزد گرفته‌ای؟

تهیه کننده و کارگردان فیلم «برادران لیلا» تا کنون در خصوص‌این ادعا هیچ اظهار نظری نکرده اند اما پیش‌تر پیمان معادی بازیگر این فیلم درگفت‌وگویی پر هزینه بودن این فیلم را تایید کرده بود. رقم هزینه تولید مندرج سایت معتبر IMDb توسط پخش کننده این فیلم وایلد بانچ به وب سایت IMDB ارائه شده است.

منبع: مشرق

415595