ادامه پیش‌تازی ابلق در سینماها

گیشه هفتگی به فروش ۱۳ میلیاردی رسید

سینمای ایران طی هفته گذشته، با جذب ۴۳۸ هزار مخاطب، فروشی معادل ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را در گیشه تجربه کرد.
تصویر گیشه هفتگی به فروش ۱۳ میلیاردی رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، سینمای ایران طی هفته گذشته، به واسطه نمایش چند فیلم جدید و البته چند اکران مردمی، رشد محسوسی را در گیشه به نسبت هفته قبل‌تر خود تجربه کرد.

ابلق با بیش از ۳۰۰ سالن، همچنان پرفروش ترین فیلم این روزهای سینمای ایران است. فیلم نرگس آبیار در هفته گذشته، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخت تا مجموع گیشه این فیلم به ۱۰ میلیارد تومان برسد.

دوزیست هم در هفته گذشته، ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان فروخت تا فروش فیلم برزو نیک نژاد، مرز ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومن را رد کند

کمدی انفرادی پس از ۱۳۵ روز، همچنان مخاطب دارد. فیلم مسعود اطیابی با فروش هفتگی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی خود، ۶۳ میلیاردی شد.

پسر دلفینی در یک هفته موفق شد خود را در میان فیلم های پرفروش این هفته قرار دهد. انیمیشن محمد خیراندیش که پیش از این، طی ۲ هفته در روسیه، بیشتر از ۵۰ میلیارد تومان فروش داشته، حالا در اکران ایران، به فروش ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی رسیده است.

تی تی هم طی هفته گذشته، ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروخت تا گیشه فیلم آیدا پناهنده به ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برسد.

به این ترتیب سینمای ایران در هفته گذشته، با جذب ۴۳۸ هزار مخاطب، فروشی معادل ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را تجربه کرد.

از روز گذشته ، ۲ فیلم نمور و شین به روی پرده رفتند. نمور، به عنوان یک درام خانوادگی و شین هم در ژانر وحشت، می تواند تنوع خوبی به گیشه این روزهای سینمای ایران دهد.

415381