افزایش هزینه تلفن ثابت تصویب شد

افزایش هزینه ماهانه تلفن ثابت با امضای وزیر صنعت تصویب شد و بعد از این مشترکین خطوط تلفن ثابت در تهران باید ماهانه ۲۰ هزار تومان برای حفظ خط تلفن ثابت خود پرداخت کنند.
تصویر افزایش هزینه تلفن ثابت تصویب شد

به گزارش سایت خبری پرسون، افزایش تعرقه هزینه ماهانه تلفن ثابت پس از حواشی متفاوتی که گذراند، در آخر، پاییز سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مصوبه افزایش نرخ تلفن ثابت، تابستان امسال به تصویب رسید. این طرح از ابتدای شهریور نیز در روند اجرایی قرار گرفت.

به همین منظور ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت کارکرد تلفن ثابت را تصویب کرده است و این افزایش قیمت حال با موافقت رگولاتوری و مخابرات انجام خواهد گرفت.

کاربران تلفن‌های ثابت استان تهران برای حفظ خط تلفن ثابت خود بر اساس جدول جدید پیرامون تعرفه‌های جدید تلفن ثابت، باید ماهانه ۲۰ هزار تومان، پرداخت کنند. این هزینه صرفاً هزینه‌ای است که صاحبان خطوط تلفن در پایتخت، در صورت عدم استفاده از خط تلفن و صرفا به منظور نگهداری این خطوط باید پرداخت کنند.

این افزایش تعرفه در استان تهران بابت ۴۴۴۴ دقیقه مکالمه، هزینه‌ای معادل ۲۰۰۰۰ تومان، برای سایر مراکز استان‌ها به ازای حداقل ۳۳۳۳ دقیقه مکالمه ۱۵۰۰۰ تومان به عنوان حداقل پرداخت و سایر شهرها به ازای ۲۶۶۶ دقیقه مکالمه معادل ۱۰۰۰۰ تومان مشخص شد.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ مقرر شده تا تعرفه‌های جدید هزینه تلفن ثابت از ابتدای شهریور ماه اجرایی شود. این افزایش قیمت حاصل جلسه‌ای است که در آذر سال ۱۴۰۰ توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، برگزار شد.

خبر فوری

415325