پویش «همه حاضر» روزنه‌ای برای کودکان محروم

پویش «همه حاضر» با مشارکت نهادهای خیریه و گروه‌های جهادی و با هدف تأمین نوشت افزار برای کودکان مناطق محروم برگزار شده است.
تصویر پویش «همه حاضر» روزنه‌ای برای کودکان محروم

به گزارش سایت خبری پرسون، پویش «همه حاضر» با هدف تأمین نوشت افزار برای کودکان مناطق محروم برگزار شده و علاقمندان برای مشارکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به سایت دیجی کانون، تعداد بسته‌های خود را انتخاب و سپس با کلیک روی گزینه پرداخت و اتصال به درگاه بانک در این پویش شرکت کنند.

این پویش با شعار «هم من هم دوستم!» درحال برگزاری است و والدین می‌توانند در کنار خرید نوشت افزار برای فرزندان‌شان، برای دانش آموزان محروم هم نوشت افزار موردنیاز کودکان مناطق محروم را خریداری کنند.

قرار است در این‌پویش یک میلیون بسته لوازم التحریر را با مشارکت نهادهای خیریه و گروه‌های جهادی در قالب پویش «همه حاضر» توزیع شود و نیز امکان اهدای بسته لوازم التحریر در طرح عرضه مستقیم نوشت افزار از طریق سایت «دیجی کانون» نیز وجود دارد تا دانش آموزی به علت هزینه نوشت افزار از مدرسه باز نماند و بخشی از بار مردم نیازمند سبک شود.

همچنین حمیدرضا خان محمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، تأمین کتب درسی دانش آموزان بازمانده و نیازمند نیز اقداماتی انجام خواهد داد. همچنین در آموزش و پرورش با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌ها ابتدای مهر میزبان همه دانش آموزان خواهیم بود. اگر گروه‌های مردم نهاد و رسانه‌ها دانش آموزان بازمانده را می‌شناسند به دفاتر قرارگاه در ادارات اطلاع دهند تا بتوانیم آن‌ها را به مدرسه برگردانیم.

415012