شگفتی سازی تیم ملی اوکراین در مسابقات والیبال قهرمانی جهان

فدراسیون جهانی والیبال با تمجید از بازیکنان اوکراین در دیدار با هلند نوشت: دفاع‌های میانی اوکراین در طول مسابقه عالی بودند.

تصویر شگفتی سازی تیم ملی اوکراین در مسابقات والیبال قهرمانی جهان

به گزارش سایت خبری پرسون، در جریان مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، تیم ملی والیبال اوکراین به مصاف تیم ملی والیبال هلند رفت و در یک دیدار عجیب توانست به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند.

فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به شکست والیبال هلند نوشت: اوکراین هیجان انگیز هلند را در ست های مستقیم شکست داد! با پیروزی والیبال اوکراین، این تیم در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان با اسلوونی دیدار خواهد کرد.

فدراسیون جهانی والیبال تاکید کرد: اوکراین با عملکردی مانند یک ماشین تنظیم‌شده، در اولین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی والیبال مردان جهان مقابل هلند پیروز شد تا به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کند. تیمی که جایگزین روسیه تعلیق شده در این رقابت ها شد، با کمک مهارهای فوق العاده خود 3-0 (25-16، 25-19، 25-18) هلند را شکست داد تا برای اولین بار در تاریخ به جمع هشت تیم برتر جهان راه یابد.

فدراسیون جهانی والیبال با تمجید از بازیکنان اوکراین نوشت: دفاع‌های میانی اوکراین در طول مسابقه عالی بودند.

اولگ پلوتنیتسکیی ملی پوش والیبال اوکراین در خصوص افتخار آفرینی این تیم گفت: این شگفت انگیز است! این نتیجه کار ما در پنج سال گذشته با هم است. همه در این برد سهیم هستند. من بعد از پیروزی گریه کردم زیرا اکنون پیروزی برای کشور ما بسیار مهم است. هلند تیم قدرتمندی است اما باید بگویم که ما فوق العاده بازی کردیم. بعد از آخرین بازی مان در کشور لهستان کمی استراحت داشتیم و انرژی خود را بازیابی کردیم.

او در خصوص رقابت بعدی تیم خود مقابل اسلوونی گفت: تماشاگران در حمایت از اسلوونی عالی هستند اما به ما انرژی می‌دهد و به نظرم بازی خوبی خواهیم داشت.

منبع: ایسنا

414916