حضور رژیم‌های بیگانه در منطقه قابل تحمل نیست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور رژیم‌های بیگانه در منطقه قابل تحمل نیست، رژیم صهیونیستی مانند یک درخت بی ریشه است که توان اداره خود را هم ندارد.

تصویر حضور رژیم‌های بیگانه در منطقه قابل تحمل نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حسین سلامی در مراسم الحاق شناورهای جدید به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس افزود: قلمرو امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تا آنجایی است که منافع ما امتداد دارد.

وی با بیان اینکه پیام حضور ما در آب‌های بین المللی امنیت، آرامش و برادری با کشورهای همسایه است، تصریح کرد: حضور رژیم‌های بیگانه در منطقه قابل تحمل نیست، رژیم صهیونیستی مانند یک درخت بی ریشه است که توان اداره خود را هم ندارد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه در نظام‌های جهانی جایی برای قدرت‌های ضعیف وجود ندارد و راهی به جز قوی شدن در همه زمینه‌ها نیست، اضافه کرد: دشمن همه تلاش خود را بکار گرفته تا جمهوری اسلامی ایران را گرفتار تحریم‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و رسانه‌ای کند، اما با همه این دشمنی‌ها امروز در دنیا سر بلند هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک قدرت سیاسی در سطح جهان و منطقه شناخته می‌شود و این قدرت قابل انکار نیست.

ویبا اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تنها عامل فرار دشمنان است، گفت: بدون گسترش قدرت نمی‌توانیم امنیت ملی خود را تامین کنیم. جنگ، ناامنی و قتل نتیجه سیاست‌های خصمانه دشمنان در کشورهای عراق، سوریه و یمن است.

414823