تمهیدات معاونت آماد فراجا برای راهپیمایی اربعین

معاون آماد و پشتیبانی فراجا از آمادگی کامل برای پشتیبانی آمادی از ۳۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع) خبر داد.

تصویر تمهیدات معاونت آماد فراجا برای راهپیمایی اربعین

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار رضا فریبا درباره فرآیند پشتیبانی آمادی از معاونت‌های ستادی، پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان‌ها همزمان با ماموریت اربعین حسینی (ع) اظهارکرد:‌ روز پنج شنبه ۱۰ شهریورماه با حضور فرمانده قرارگاه اربعین فراجا شاهد اعزام تیم‌های پشتیبانی معاونت آماد و پشتیبانی فراجا به ماموریت اربعین بودیم و بار دیگر این توفیق و افتخار نصیب مجموعه آماد و پشتیبانی فراجا شد تا ان‌شاء‌الله بتوانیم خادم نیروهای پلیس در ماموریت اربعین و سیل مشتاقان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

وی با اشاره به حضور و مشارکت ۳۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین حسینی (ع) گفت:‌ پشتیبانی آمادی از این ۳۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین بر عهده معاونت آماد و پشتیبانی فراجا است و به همین منظور پیش‌بینی های لازم را اندیشیده‌ایم. همچنین ۱۷ آشپزخانه مجهز به صورت ثابت و سیار به منظور طبخ غذا و تامین خوراک نیروهای حاضر در ماموریت اربعین پیش بینی کرده‌ایم.

فریبا افزود: با آماده سازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس فرآیند جابه‌جایی و انتقال نیروهای پلیس در مرز را دنبال می‌کنیم. همچنین معاونت آماد و پشتیبانی فراجا با پیش بینی پنج هزار خودرو، بیش از دو هزار موتورسیکلت، امکانات ترابری هوایی و پهپادی و ... آمادگی خود را برای این ماموریت به نمایش گذاشته است.

بر اساس اعلام سایت پلیس، فریبا همچینن از تامین بسته های پذیرایی، آب آشامیدنی خنک و بسته‌های بهداشتی به منظور صیانت از سلامت نیروهای پلیس در ماموریت اربعین خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت جسمی نیروهای پلیس همه الزامات بهداشتی را تدارک دیده‌ایم و ان شاء الله بتوانیم از این ماموریت معنوی نیز سربلند بیرون بیاییم.

414375