آخرین شایعات درباره آیفون ۱۴ / احتمالا این تغییرات را شاهد خواهیم بود

اپل هفته آینده خط تولید آیفون‌های ۲۰۲۲ خود را معرفی خواهد کرد و این هفته‌ها همه چیز منتهی به این اعلان است.
تصویر آخرین شایعات درباره آیفون ۱۴ / احتمالا این تغییرات را شاهد خواهیم بود

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، یکی از شایعات پیرامون «بریدگی» بازطراحی شده در نمایشگر این است که این دو بریدگی با استفاده از پیکسل‌های بدون نور نمایشگر ظاهر می‌شوند. این نرم‌افزار کنترل می‌کند که پیکسل‌های بین برش‌ها چه زمانی روشن یا فقط خاموش ‌شوند.

این به گفته یک منبع ناشناس به MacRumors عنوان شده است. گفته می‌شود که این شایعه از کارمندان فاکسکان که در تولید آیفون ۱۴ پرو نقش دارند، سرچشمه گرفته است.

یک گزارش تاییدی از 9to5Mac به زودی پس از آن منتشر شد که ادعا می‌کند این قسمت‌های بین بریدگی‌ها نیز برای نمایش نشانگرهای حریم خصوصی اپل که با iOS 14 ارائه شده است، محفوظ خواهند بود. این نشان می‌دهد که چه زمانی میکروفون یا دوربین‌های فیلمبرداری به طور فعال توسط یک برنامه در دستگاه استفاده می‌شوند. این می‌تواند گوشه‌های نمایشگر را آزاد کند تا آیکون‌های وضعیت بیشتری را در خود جای دهد.

به گفته منبع 9to5Mac، انتظار می‌رود اپلیکیشن دوربین دارای طرح‌بندی به‌روزرسانی‌شده باشد که برخی از کنترل‌ها را به بالای صفحه منتقل می‌کند. به طور خاص، دکمه فلاش و Live Photo درست در نوار وضعیت و سایر تنظیمات درست در زیر برش‌ها قرار می‌گیرند.

این بریدگی گسترش یافته بعدا می‌تواند پیکسل‌هایی مانند هنگام تماشای ویدیو یا دریافت اعلان‌ها را نشان دهد. این یک راه‌حل کمتر حواس‌پرتی برای مشاهده محتوا نسبت به بریدگی خواهد بود و همچنان دارای سخت‌افزار لازم برای راه حل بیومتریک Face ID اپل محسوب می‌شود.

این شایعه نباید به عنوان حقیقت در نظر گرفته شود، چراکه هفته آینده در جریان رویداد زنده اپل همه چیز مشخص خواهد شد.

اپل چهار مدل جدید آیفون متشکل از دو آیفون ۶.۱ اینچی و دو آیفون بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی را عرضه خواهد کرد. امسال خبری از آیفون «مینی» نخواهد بود.

414056