قتل مهندسی شده خواهر در قرچک

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از برملا شدن راز یک فقره قتل پس از 11 سال و دستگیری فردی که در جریان یک اختلاف خانوادگی خواهر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.
تصویر قتل مهندسی شده خواهر در قرچک

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ " یداله طهماسیان" گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مشکوک زن جوانی در سال 1390 و به دلیل ناکافی بودن شواهد و ادله و عدم وجود سرنخ های کافی با وجود تلاش های ماموران پلیس پرونده به صورت راکد باقی مانده بود.

وی افزود: پس از پیگیری های فراوان خانواده مقتول در این 11 سال و در جریان رسیدگی های مختلف پرونده در پزشکی قانونی و مراجع ذیصلاح ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرچک به پسر خانواده مشکوک شده و با تحقیقات بیشتر به سرنخ هایی پیرامون قتل خواهر توسط برادرش دست یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ادامه داد: پس از هماهنگی های قضایی و قوت گرفتن احتمال قتل خواهر توسط برادرش ماموران پلیس آگاهی فرد متهم را دستگیر و مقر دلالت دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در ابتدا منکر هرگونه جنایتی شد اما پس از مواجهه شدن با ادله پلیس لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که در سال 1390 و در پی یک اختلاف خانوادگی خواهر خود را به قتل رسانده است.

سرهنگ "طهماسیان" در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان شبانه روز در راستای کشف جرائم و جنایات تلاش کرده و گذر زمان مانع از پیگیری پرونده ها نشده و مجرمان باید بدانند به طور حتم جزای اعمال مجرمانه خود را خواهند دید و اقدامات مجرمانه و هنجار شکنانه از دید تیز پلیس پوشیده نخواهد ماند.

413821