آغاز عملیات ساخت سایت استاندارد مینی گلف چالوس به مناسبت هفته دولت

دلیران فیروز گفت: با پیگیری انجمن مینی گلف این سایت مینی گلف استاندارد هجده میدانِ در پارک هفده شهریور و در محوطه کاخ چالوس و با طراحی و محوطه سازی بسیار زیبا ساخته خواهد شد و بودجه عمرانی آن را شهرداری چالوس تامین کرده است.
تصویر آغاز عملیات ساخت سایت استاندارد مینی گلف چالوس به مناسبت هفته دولت

به گزارش سایت خبری پرسون، احمدرضا دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف فدراسیون گلف در گفت و گو با پرسون از آغاز عملیات عمرانی ساخت سایت استاندارد هجده میدانِ مینی گلف در پارک هفده شهریور چالوس با موافقت شهردار چالوس خبر داد.

دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف در ادامه افزود: با پیگیری انجمن مینی گلف این سایت مینی گلف استاندارد هجده میدانِ در پارک هفده شهریور و در محوطه کاخ چالوس و با طراحی و محوطه سازی بسیار زیبا ساخته خواهد شد و بودجه عمرانی آن را شهرداری چالوس تامین کرده است.

رئیس انجمن مینی گلف فدراسیون گلف گفت: این زمین در کوتاه ترین زمان ممکن و به جهت استفاده مردم شریف و عزیز شهرستان چالوس و استان مازندران ساخته خواهد شد و در آینده نزدیک برنامه داریم با حمایت و موافقت دکتر یعقوبی شهردار ورزش دوست چالوس این سایت استاندارد مینی گلف و شهر فوق العاده زیبای چالوس میزبان مسابقات کشوری مینی گلف باشد.

احمدرضا دلیران فیروز در پایان گفت: جا دارد از زحمات و حمایت های همه جانبه دکتر مسعود یعقوبی شهردار ورزش دوست چالوس، مهندس زال نژاد معاون عمرانی شهرداری چالوس و از مشاوره و پشتیبانی فنی دکتر عزیزی رئیس و مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف و هیات گلف استان مازندران تشکر و قدردانی بنمایم.

413714