مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال با یک ساعت تاخیر آغاز شد

مجمع فدراسیون فوتبال از ساعت 10 صبح امروز آغاز شده است.
تصویر مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال با یک ساعت تاخیر آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت 9 آغاز شود با یک ساعت تاخیر از ساعت 10 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز‌الله محمدی، سه نامزدی هستند که در این مجمع برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون با هم رقابت‌ خواهند کرد.

غیبت نمایندگان پرسپولیس، استقلال و کاپیتان تیم ملی

مراسم امروز با غیبت نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، کاپیتان تیم ملی و تعدادی دیگر از اعضای مجمع آغاز شد.

توضیحات کامرانی فر در مورد خبر لغو مجمع

حسن کامرانی فر اولین سخنران مراسم بود که ضمن خیر مقدم گفتن به اعضای مجمع و اصحاب رسانه گفت: قبل از هر چیزی لازم می‌دانم درباره به یک موضوع کوتاه صحبت کنیم. در روند تایید نامزدها نامه‌هایی رسید که تا ساعت ۱۰:۳۰ شب گذشته بدون پاسخ کمیته بدوی انتخابات باقی ماند. سپس تصمیم به لغو مجمع گرفته شد.

هنوز هم معتقدم برخی بندها از سوی کمیته بدوی انتخابات لحاظ نشده اما هیات رئیسه تصمیم گرفت که جلسه برگزار شود. من هم به احترام جامعه فوتبال و مجمع آمدم. اگر در آینده مواردی پیش آمد حتما خودشان پاسخگو خواهند بود.

دبیرکل فدراسیون سپس دستور جلسه مجمع را خواند و اعلام کرد باید رأی گیری انجام شود. او سپس از محمد پولادگر و میرشاد ماجدی خواست طبق اساسنامه و صورتجلسه صحبت کنند.

پولادگر: برگزاری مجمع نماد ثبات، امنیت و مدیریت است

محمد پولادگر سپس شروع به سخنرانی کرد و گفت: ابتدا هفته دولت را به ملت و دولتمردان تبریک عرض می کنم. یاد و خاطر شهیدان رجایی وباهنر را گرامی می داریم که نماد دولت مردمی هستند. بنده به دستور وزیر ورزش اینجا هستم زیرا امروز جلسه هیأت دولت با مقام معظم رهبری بود، من آمدم.

معاون وزیر ورزش افزود: همه می‌دانیم برگزاری مجمع نماد ثبات، امنیت و مدیریت است. بدون شک انتخابات یعنی بالغ شدن یک مجموعه که خودش می تواند تصمیم بگیرد و نیازی به تصمیم دیگران نیست. قطعا عدم برگزاری هرگونه انتخابات به معنی این است که دیگران برای ما تصمیم گیری کنند. انتخابات کمیته ملی المپیک با همه فراز و نشیب هایش برگزار شد و انتخابات امروز فدراسیون فوتبال نیز برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: از ماجدی بابت سرپرستی در این دوران بسیار تلاش می‌کند. از کامرانی‌فر هم که مسئولیت سنگینی را عهده دار بود تشکر می کنم. آرزو می‌کنم شما دلسوخته های ورزش بهترین انتخاب را داشته باشید.

بازگشت ماجدی به جایگاه نامزدها

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال سپس سخنرانی کرد و اظهار داشت: نمی‌خواهم حق هیچ یک از کاندیدا ضایع بشود و بابت تشکر و خوشامدگویی فقط صحبت می‌کنم. اگر اجازه دهید با توجه به اینکه نامزد هستم به صندلی خودم بر می‌گردم تا رعایت اصول جوانمردی انجام شده باشد.

منبع: فارس

413591