غافلگیری «جانی دپ» با ظاهری عجیب

جانی دپ بازیگر مشهور و پرحاشیه هالیوود دیشب در مراسم جوایز بهترین موزیک ویدئوی سال ۲۰۲۲ در ظاهری متفاوت حاضر شد.

تصویر غافلگیری «جانی دپ» با ظاهری عجیب

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از variety، جانی دپ در مراسم جوایز بهترین موزیک ویدئوی سال ۲۰۲۲ که ۲۸ آگوست برگزار شد، در نقش فضانورد (Moonperson) این مراسم ظاهر شد. البته او به صورت فیزیکی در این لباس نبود، اما چهره‌اش به صورت دیجیتالی در کلاه فضانوردی که در بالای صحنه شناور بود ظاهر شد که در ویدئوی زیر می‌توانید قسمتی از نمایش او را مشاهده کنید.

سورپرایز جانی دپ برای یک مراسم مهم که پیش از موعد فاش شد

اگرچه دپ امسال نامزد هیچ جایزه‌ای نشد، اما در گذشته پنج جایزه از این مراسم را به خانه برده است؛ از جمله جوایز بهترین بازیگر مرد، بهترین شخصیت شرور، سوپراستار جهانی و جایزه نسل.

حضور دپ در این مراسم تنها چند ماه پس از محاکمه جنجالی و تبلیغاتی او در مورد افترا علیه همسر سابقش امبر هرد بود. هیات منصفه متوجه شد که هرد در مقاله خود در واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸، که گفته بود قربانی خشونت خانگی است، دپ را بدنام کرده است. با این حال، هیات منصفه همچنین دریافت که دپ از طریق وکیلش هرد را بدنام کرده است.

از زمان صدور حکم در ژوئن، دپ تلاش کرده است تا کار خود را هم در زمینه سینما و هم در موسیقی از سر بگیرد. در ماه ژوئیه، پس از پیوستن به جف بک برای اجرای زنده، دپ و بک آلبوم مشترکی با ۱۳ آهنگ منتشر کردند.

اخیراً اعلام شد که دپ قرار است برای اولین بار در ۲۵ سال گذشته فیلمی را کارگردانی کند. این بازیگر برای فیلم «مودیلیانی»، یک درام زندگی‌نامه‌ای درباره هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی، پشت دوربین کار خواهد کرد. آل پاچینو به همراه بری نویدی تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

کارگردانی جانی دپ بعد از پیروزی در دادگاه در همکاری با تهیه‌کننده ایرانی‌تبار | همه فیلم‌ها نباید مزخرفات تجاری باشند

دپ همچنین در نقش شاه جنجالی لوئی پانزدهم در فیلم آینده مایون، فیلمساز فرانسوی "Jeanne du Barry" که یک درام عاشقانه تاریخی درباره یک خانواده سلطنتی است، بازی می‌کند. این فیلم اولین نقش اصلی بازیگری دپ پس از فیلم مستقل «میناماتا» در سال ۲۰۲۰ خواهد بود که در آن او نقش عکاس جنگ دبلیو یوجین اسمیت را بازی کرد.

413432