نامه مهمی به فدراسیون فوتبال رسید/ اعضای کمیته بدوی در دسترس نیستند

به نظر می رسد نامه مهمی که به فدراسیون فوتبال ارسال شده است در خصوص صلاحیت مهدی تاج برای انتخابات است.
تصویر نامه مهمی به فدراسیون فوتبال رسید/ اعضای کمیته بدوی در دسترس نیستند

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی که از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد یک نامه صریح و مهمی از سوی نهادهای قضایی در مورد صلاحیت مهدی تاج به این تشکیلات رسیده است، دو نفر از اعضای کمیته بدوی موبایل خود را خاموش کرده اند و از دسترس خارج شده اند!

گفته می‌شود اکنون سه عضو کمیته بدوی انتخابات شامل حبیبی، سیاری و شاه کرمی در جلسه حیاتی حاضر شده اند که البته همین تعداد برای اتخاذ تصمیم قطعی و نهایی کافی است اما علی فلاحتی شهاب الدینی رئیس این کمیته و همچنین مهدی کردانی دیگر عضو ، در جلسه غیبت دارند.

جالب اینکه این دو نفر از ابتدا جزو اعضای موافق مهدی تاج بوده‌اند و با اصرار او را از مراحل مختلف عبور داده اند. حالا که نامه صریح رسیده است، این افراد از دسترس خارج هستند!

پیش از این نوشتیم که فلاحتی عضو هیات علمی دانشگاه دولتی است و برای این پست تعارض منافع دارد و طبق قانون نمی تواند عضو کمیته بدوی باشد.

همچنین کردانی هم تا همین دو ماه پیش از سازمان لیگ حقوق دریافت کرده و ذینفع است و طبق اساسنامه اجازه حضور در جلسات را نداشته است.

این اعضا در زمان سرپرستی بهاروند و دبیرکلی نبی به عنوان اعضای کمیته انتخابات انتخاب شدند و حتی گفته می‌شود دو عضو از این جمع طی روزهای اخیر حضور مستمر و مداوم در دفتر نامزد جنجالی انتخابات داشتند.

منبع: تابناک

413430