جدایی سیلور استالونه از همسرش

گران‌ترین طلاق هالیوود!

سیلور استالونه بازیگر مشهور هالیوود قصد دارد پس از ۲۵ سال از همسرش جدا شود تا یکی از گران ترین طلاق‌های هالیوود رقم بخورد.

تصویر گران‌ترین طلاق هالیوود!

به گزارش سایت خبری پرسون، طی اخبار و حواشی منتشر شده در هالیوود، سیلور استالونه و همسرش جنیفر فلیون، قصد دارند پس از ۲۵ سال زندگی از هم جدا شوند.

این خبر که پس از چند هفته منتشر شده، هالیوودی هارا شوکه کرده و سوالات زیادی را پیرامون زندگی این زوج ایجاد کرده است. یک منبع می‌گوید، احتمالا درخواست طلاق از سمت همسرش، که کارآفرین آمریکایی است داده شده است.

حالا برای طرفداران سوالات زیادی وجود دارد. برخی ها می‌خواهند بدانند چه طور وضع آن ها به اینجا کشیده شده و برخی های دیگر دوست دارند بدانند با این طلاق چه بلایی سر ثروت چند میلیون دلاری استالونه می‌آید؟

تنها چند هفته پس از آنکه همسرش جنیفر فلاوین درخواست طلاق داد، سیلوستر استالونه در شبکه‌های اجتماعی تولد ۲۶ سالگی دخترشان سوفیا رز استالونه را با به اشتراک گذاشتن چند عکس خانوادگی شیرین جشن گرفت.

او در ۲۷ آگوست در اینستاگرام چند عکس از خودش، دخترش و همسرش منتشر کرد. این اولین باری است که او از اواخر جولای تصویری از همسرش را به اشتراک گذاشته است.

بازیگر نقش راکی همچنین عکسی از خودش و دخترش در حال ژست گرفتن در کنار یک چرخ دستی گلف منتشر کرد. یک روز قبل، جنیفر در روز تولد واقعی سوفیا را با انتشار پستی در اینستاگرام، که شامل یک عکس از خودش و دخترش بود تبریک گفت. اما هیچ تصویری از سیلوستر نذاشت.

سیلوستر استالونه، در مورد دلایل جدایی از همسرش به رسانه ‌ها گفته است که ما فقط در مسیرهای متفاوت حرکت کردیم. او گفته است: «من همیشه او را دوست خواهم داشت. او یک زن شگفت انگیز است. او خوب ترین انسانی است که تا به حال دیده ام.»

اگر این طلاق اتفاق بیوفتد می شود آن را از گران ترین طلاق های تاریخ هالیوود دانست.

منبع: آفتاب نیوز

413390