تیم مطرح اروپایی خواستار بازی با تیم ملی ایران شد

فدراسیون فوتبال روسیه از فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده که یک بازی دوستانه بین دو تیم فوتبال برگزار شود تا تمرین خوبی قبل از شروع جام جهانی باشد.
تصویر تیم مطرح اروپایی خواستار بازی با تیم ملی ایران شد

به گزارش سایت خبری پرسون، ایگور لویتین دستیار رییس‌جمهور روسیه دیروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.

لویتین در این دیدار اظهار داشت: باعث خوشحالی است که بتوانیم در حوزه‌های مختلف ورزشی با کشور ایران همکاری کنیم. تحریم‌هایی که توسط کشورهای غربی علیه روسیه ایجاد شده بیشتر به ورزشکاران لطمه وارد شده است و ورزشکاران ما از بسیاری از مسابقات بین‌المللی مجبور شدند کناره گیری کنند.

وی گفت: برای رفع مشکل ورزشکاران روسی در مذاکره با کمیته بین‌المللی المپیک هستیم ولی تا به الان نتوانستیم توفیقی به دست آوریم. هدف ما این است برخی از رشته‌های ما بتوانند در آسیا به رقابت بپردازند. سعی می‌کنیم که با مسابقات داخلی آمادگی ورزشکاران را نگه داریم. برخی از رشته‌های ما مثل پینگ پنگ و شطرنج می خواهند از اروپا به آسیا بروند که بتوانند در مسابقات حضور داشته باشند.

دستیار رییس‌جمهور روسیه ادامه داد: ورزشکاران روسیه این آمادگی را دارند که در مسابقات ایران حضور پیدا کنند و همچنین از ورزشکاران ایران نیز دعوت می‌کنیم که در مسابقات روسیه شرکت کنند. تمایل داریم در این خصوص تفاهم نامه‌ای بین دو کشور منعقد شود.

وی عنوان کرد: یک پیشنهاد دیگر ما درخصوص مسابقات جام جهانی قطر است. فدراسیون فوتبال روسیه از فدراسیون فوتبال ایران درخواست دارد که یک بازی دوستانه بین دو تیم فوتبال برگزار شود و تمرین خوبی قبل از شروع جام جهانی باشد.

ایگور لویتین اظهار داشت: باید جلسه‌ای بین دو فدراسیون برگزار شود که تاریخ برگزاری مسابقه دوستانه را انتخاب گنند. پیشنهاد ما بازی در کشور قطر است. ما این آمادگی را داریم که از تیم ملی ایران دعوت کنیم که بازی در روسیه نیز برگزار شود. به فیفا نیز اعلام کردیم و آنها نیز قبول کردند که این بازی انجام شود.

دستیار رییس‌جمهور روسیه با اشاره به ظرفیت خوب کشتی دو کشور گفت: ایده خوبی است که بتوانیم یک مسابقات کشتی در حوزه دریای خزر برگزار کنیم چون ایران و روسیه کشتی گیران خوبی در دو رشته آزاد و فرنگی دارند

منبع: خبرورزشی

412682