شرایط جذب کشتی گیر خارجی در لیگ برتر مشخص شد

دبیر سازمان لیگ کشتی شرایط جذب کشتی گیر خارجی را اعلام کرد.
تصویر شرایط جذب کشتی گیر خارجی در لیگ برتر مشخص شد

به گزارش پرسون، محمود فرهنگ رنجبر دبیر سازمان لیگ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، عنوان کرد: اصلاحیه بخشنامه رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد دیروز در اختیار رسانه ها و باشگاه های متقاضی حضور در این مسابقات قرار گرفت. در آیین نامه برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور در سال 1401 چندین موضوع مهم قید شده است.

رنجبر تصریح کرد: یکی از موارد این است که رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی حداکثر با حضور 10 تیم برگزار خواهد شد و فدراسیون به دنبال کیفی سازی این مسابقات است. برای اینکه به مسابقات لیگ دسته اول نیز توجه ویژه شده باشد، مقرر شد تا 2 تیم برتر این مسابقات نیز مجوز حضور در لیگ برتر را داشته باشند.

دبیر سازمان لیگ خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعات مهم بحث جذب کشتی گیران خارجی و ملی پوش توسط تیم ها در لیگ برتر بود که هر تیم مجوز جذب 2 کشتی گیر خارجی که عنوان دار جهان و قاره ای باشند و همچنین 3 ملی پوش رقابت های جهانی صربستان را دارد و هر 5 کشتی گیر می توانند برای تیم خود در یک مسابقه به میدان بروند.

رنجبر در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد تیم های لیگ برتر نباید از 10 تیم بیشتر باشد، شاهد حضور کشتی گیران مطرح در تمامی تیم ها خواهیم بود و این مورد منجر به بهتر شدن کیفیت رقابت ها و تماشاگر پسند بودن بیشتر لیگ برتر سال جاری خواهد شد.

منبع: فارس

412569