برخورد قاطع با متخلفان معدنی در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان معدنی در استان گفت: با هرگونه فعالیت بدون مجوز برخورد شده و عملیات متوقف می شود.
تصویر برخورد قاطع با متخلفان معدنی در گیلان

به گزارش سایت خبری پرسون، تیمور پورحیدری عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از معادن محدوده رستم آباد و رودبار اظهار کرد: فعالیت‌های معدنی تحت هر عناوینی باید قانونمند و در چارچوب موازین مربوطه باشد.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به مشاهده چند مورد تخلف عملیات معدنی در مجاورت افزود: دستور توقف عملیات اجرایی این فعالیت‌ها داده شد.

وی تأکید کرد: بر حسب ماده ۱۹ قانون معادن با عملیات معدنی که به بهانه تعریض و پیچ بری جاده انجام می‌شود با حضور نیروی انتظامی جلوگیری خواهد می‌شود.

پورحیدری با بیان اینکه این فعالیت بدون مجوز بوده و متوقف شد، گفت: با هرگونه فعالیت معدنی بدون مجوز که قوانین معادن در آن اجرا نمی‌شود و در نتیجه آن مسئول فنی معدن در آن حضور ندارد به شدت برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: در فعالیت‌های معدنی تحت عنوان پیچ بری قطعاً باید کارشناسان ناظر راهداری و نظام مهندسی معدن در محل فعالیت تا اتمام کار برای رعایت اصول فنی و پیشگیری از مخاطرات احتمالی در محل حضور داشته باشند.

412138