گروسی باز هم علیه ایران حرف زد

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حالیکه مذاکرات وین در حال رسیدن به خط پایان و معطل ضعف اراده دولت «جو بایدن» در مواجهه با مخالفان برجام در داخل آمریکا بار دیگر ادعاهای پادمانی درباره برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را تکرار کرد.
تصویر گروسی باز هم علیه ایران حرف زد

به گزارش سایت خبری پرسون، رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی آمریکایی سی ان ان در حالیکه مذاکرات وین معطل نظر آمریکا شده است، دوشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌ان بار دیگر ادعاهای اثبات ‌نشده درباره تحقیقات از برخی اماکن در ایران را تکرار کرد.

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد: به ما پاسخ‌ها و دسترسی به افراد و اماکن را بدهید تا بتوانیم چیزهای زیادی را که شفاف‌سازی درباره آنها ضروری است، شفاف‌سازی کنیم.

گروسی اضافه کرد: ما گزارشی برای توضیح درباره آنچه اتفاق افتاده ارائه خواهیم کرد و سپس، این مساله پایان خواهد یافت.

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین در توضیحی که به نظر می رسد درباره ادعاها در خصوص مواد هسته‌ای اعلام‌ نشده در ایران است، گفت: اجازه دهید توضیحی در اختیار ما قرار بگیرد. آنها الان کجا هستند؟ آن وقت قادر خواهیم بود گزارشی داشته باشیم که می‌گوید این مساله را شفاف‌سازی کرده‌ایم.

412101