ماجرای دعوای مهدی تاج با همسر ویلموتس

همسر ویلموتس که از وکلای سرشناس بلژیک است نقش پررنگی در دریافت غرامت این سرمربی از ایران داشت.
تصویر ماجرای دعوای مهدی تاج با همسر ویلموتس

به گزارش سایت خبری پرسون، پرونده شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران سرانجام به انتها رسید و با رای دیوان عالی ورزش غرامت ادعاشده این بلژیکی و همسرش که وکیل او نیز هست، به نصف کاهش پیدا کرد. رقمی که بیش از سه میلیون دلار شده و از توان فدراسیون فوتبال بی‌پول ایران خارج است.

تاج دیشب در تلویزیون از قرارداد ویلموتس در شبکه خبر دفاع کرد اما روایتی از آخرین جلسه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و کاترین ویلموتس، همسر مربی سابق ایران به گوش‌مان رسیده که در نوع خود جالب است.

کاترین ویلموتس یکی از بزرگترین وکلای بلژیک است و اصلاً او باعث شد همسرش بتواند به پارلمان این کشور راه پیدا کند و مدتی مقام سیاسی داشته باشد. کاترین یکی از قوی‌ترین وکلایی است که در پرونده‌های زیادی برنده بوده است. او در ماجرای انتقال همسرش به تیم ملی هم نقش کلیدی داشت و حتی می‌گویند در ابتدای مذاکره با ایران گفته بود اجازه نمی‌دهم همسرم به تهران بیاید. در نهایت با حضور پررنگ کاترین بود که قرارداد امضا شد.

آخرین جلسه مهدی تاج برای بررسی این پرونده هم دقیقاً با همین فرد بود و شنیده می‌شود در آن جلسه بحث به قدری بالا گرفت که باعث درگیری لفظی طرفین شد. کاترین ویلموتس در این جلسه تاج را تهدید کرد تمام ۶ میلیون یورو را از فدراسیون دریافت می‌کنند و فقط لازم است او و همکارانش بنشینند و منتظر بمانند.

سرانجام این خانم کاربلد بخش قابل توجه ادعایش را از بیت المال ایران خارج کرد؛ رقمی بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان بدون احتساب دو میلیون یورویی که همسرش هنگام حضور در تیم ملی ایران با وجود نتایج افتتاح و فوق‌العاده ضعیف دریافت کرد.

منبع: تابناک

411964