حضور تماشاگران زن در بازی استقلال و مس صحت دارد؟

سازمان لیگ ادعای مدیر روابط عمومی خود مبنی بر حضور تماشاگران زن در بازی استقلال و مس را رد کرد.
تصویر حضور تماشاگران زن در بازی استقلال و مس صحت دارد؟

به گزارش پرسون، در حالی که از قول حجت بهمنی مدیر روابط عمومی لیگ خبری مبنی بر ورود تعداد محدودی از هواداران زن در بازی استقلال و مس کرمان به ورزشگاه آزادی در رسانه‌های مختلف منتشر شده بود، اما در ساعات پایانی دیشب این اظهارات پیش‌دستانه و نسنجیده ، با نشر یک اطلاعیه کلی رد شد.

به نوشته روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، حضور بانوان در ورزشگاه‌ها منوط به ایجاد زیرساخت‌های لازم و ایجاد امکانات مناسب و همچنین با تصمیم نهادها و دستگاه‌های مربوطه انجام می‌پذیرد.

سازمان لیگ فوتبال نیز در حال پیگیری برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بود و بدیهی است حضور بانوان در ورزشگاه‌ها با تأیید و مجوز نهادهای مربوطه امکان‌پذیر خواهد بود.

باید از بهمنی پرسید اگر می‌داند که این ورود به مجوز نهادهای دیگر احتیاج دارد، چطور خودش رو جلو انداخته و بدون اینکه اختیار لازم را داشته باشد، از دهان خود وعده غیرواقعی خارج کرده است؟

در حالیکه بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر در تهران به خود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شده بود، و قاعدتا این مدیران باشگاهی هستند که در این زمینه باید اقدام کنند، بهمنی با چه حق و اجازه‌ای اظهارنظر غیرمسئولانه کرده است؟

این جملات تکراری در بیانیه دیشب؛ احتمالا یعنی ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در بازی های داخلی لیگ به تعویق افتاده و قرار نیست این اتفاق در هفته سوم مسابقات لیگ بیست‌ودوم و در بازی استقلال رخ دهد.

در این میان مشخص نیست بهمنی با چراغ سبز کدام مقام فدراسیون و سازمان لیگ و با کدام اختیار تفویض شده، چنین ادعایی را به زبان رانده است و اساسا در فدراسیون فوتبال او نفر چندم برای اعلام چنین خبر مهمی محسوب می‌شود؟!

به نظر می‌رسد در آخرین روزهای منتهی به انتخابات فوتبال، هر فردی در ساختار فوتبال به خودش اجازه می‌دهد بدون قطعی شدن اخباری که به تایید نهادهای بالادستی وابسته است، اظهار نظر کرده و موجی در افکار عمومی ایجاد کند که جو را برای سایر مقامات و مسوولان و نهادهای درگیر موضوع سخت می‌کند.

منبع: تابناک

411875