سوء قصد به علی محفوظی/ عارف واکنش نشان داد

در پی سوء قصد به علی محفوظی، رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی کشور و برادر آیت الله محفوظی، محمدرضا عارف در پیام تسلیتی خطاب به این مرجع عالیقدر تقلید، ضمن تسلیت این ضایعه تاکید کرد: مقامات امنیتی و انتظامی در شناسایی عامل یا عاملان جنایت کوشا باشند.
تصویر سوء قصد به علی محفوظی/ عارف واکنش نشان داد

به گزارش سایت خبری پرسون، متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت آیت الله محفوظی

با سلام و احترام

درگذشت نابهنگام و دردناک برادر بزرگوارتان اندیشمند گرانقدر جناب آقای دکتر علی محفوظی را صمیمانه به حضرتعالی و خانواده محترم و همه بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم.

ایشان علاوه بر آنکه از مدیران خدوم و دلسوز کشورمان محسوب می شوند از خیرین مطرح و مردم دار نیز بوده اند که آسایشگاه خیریه معلولان امام رضا(ع) رودسر یکی از خدمات ارزنده آن مرحوم است.

قتل ناجوانمردانه دکتر محفوظی برای دوستان ایشان بسیار اندوهبار و تاسف بار است .امید آنکه مقامات امنیتی و انتظامی در شناسایی عامل یا عاملان این جنایت در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند و بیش از گذشته در حفظ امنیت شهروندان بویژه نخبگان کشور کوشا باشند.

از پیشگاه خداوند متعال برای آن فرهیخته ارجمند آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای حضرتعالی و بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

مطمئنا در ضایعه دردناک درگذشت برادر محترم‌تان، همچون گذشته .صبورید و لطف پروردگار متعال تسلی‌بخش حضرتعالی که مخلصانه در راه تبلیغ دین و خدمت به انقلاب و مردم تلاش کرده‌اید، است.

محمدرضا عارف

411858