تسلیت دفتر حضرت آیت الله محفوظی در پی شهادت مظلومانه استاد شهید علی محفوظی

دفتر حضرت آیت الله محفوظی شهادت مظلومانه استاد شهید علی محفوظی را در پیامی تسلیت گفت.
تصویر تسلیت دفتر حضرت آیت الله محفوظی در پی شهادت مظلومانه استاد شهید علی محفوظی

به گزارش سایت خبری پرسون، در این پیام آمده است: خبر شهادت مظلومانه اسوه و استاد طبیبان *جناب آقای دکتر علی محفوظی*( رحمت الله علیه) موجب اندوا و تاسف فراوان گردید.
آن شهید والامقام که حقا و انصافا یکی از خدمتگزاران واقعی به جامعه پزشکی بود، در طول حیات مبارک خویش همواره منشا خیر و رحمت برای نخبگان و نمونه ای بارز از راه یافتگان به قرب الهی به شمار می رفت.
این مصیبت جانکاه را به پیشگاه ولی الله ولی الله الاعظم اروحنا فدا تسلیت عرض نموده و از خدای قادر متعال برای اخوی مکرم ایشان مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی محفوظی( دامت برکاته) و سایر بازماندگان و شاگردان فراوان آن عزیز سفر کرده و خانواده مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم.
امید آن داریم که عاملین این فاجعه دردناک هر چه سریعتر شناسایی و به سزای عمل شنیع خویش برسند.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
و لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ

دفتر حضرت آیت الله محفوظی


گفتنی است دکتر محفوظی ۸۵ ساله که در سال‌های اخیر در بخش خصوصی فعالیت می‌کرده، امروز جلوی منزل خود با سلاح‌های گرم مورد هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

بر طبق اخبار رسیده شائبه ترور دکتر علی محفوظی مطرح شده است و بررسی ها در این باره ادامه دارد.

دکتر علی محفوظی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران که صبح امروز بدست عوامل ناشناس به قتل رسید از جمله سوابق زیر را در کارنامه خود داشت:
معاونت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور، معاونت دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضویت شورایعالی نظام پزشکی کشور و عضو هیئت امناء درمانگاههای خیریه کشور

وی همچین این اواخر بیشتر وقت خود را در خیریه معلولین که مؤسس آن بود صرف می کرد.

411855