تاکید نمایندگان مجلس بر ضرورت حذف دلار و یورو از ساختار اقتصادی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تصویر تاکید نمایندگان مجلس بر ضرورت حذف دلار و یورو از ساختار اقتصادی کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

علی اکبر علیزاده نماینده دامغان به وزیر امور اقتصادی: لزوم نظارت و برخورد با افزایش بی رویه هزینه تراکنش های بانکی.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به و ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی: ضرورت برنامه ریزی برای حذف دلار و یورو از ساختار اقتصادی کشور.

کیومرث سرمدی نماینده اسدآباد و ۱۹ نفر از نمایندگان به وزرای امور اقتصادی و جهاد کشاورزی: لزوم افزایش شعب بانک کشاورزی در شهرستان اسدآباد.

محمدحسن آصفری نماینده اراک و ۵۷ نفراز نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم نظارت بر شهریه مدارس غیر انتفاعی، به همراه ۳۲ نماینده به وزیر فرهنگ و ارشاد مبنی بر ضرورت اجرای بیمه کامل مداحان در سراسر کشور، به همراه ۴۰ نماینده به رئیس جمهور درباره ضرورت اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب توسط کارکنان زن ادارات، دانشگاه ها و بانک ها.

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر کشور: لزوم رفع تبعیض در پرداخت حقوق، مزایا و بیمه دهیاری ها و شوراها.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد و ۳۷ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اعلام موافقت وزارتخانه با طرح پیشنهادی نمایندگان جهت تعیین تکلیف دوره های آموزشی باتجربه، به وزیر بهداشت درباره ضرورت تامین اقلام مختلف دارویی در بیمارستان ها و مراکز درمانی.

امیرحسین بانکی پور فرد نماینده اصفهان و ۴۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم انجام سرشماری نفوس و مسکن.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی: ضرورت بازنگری در میزان پرداخت ارز برای سفرهای زیارتی و توریستی خارج از کشور.

حسین محمدصالحی نماینده فریدن و ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تسریع در رسیدگی به اوضاع نامناسب آبخیزداری در کشور.

حسین رئیسی نماینده میناب به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به کمبود شدید دارو در مراکز جامع سلامت و داروخانه ها و ضرورت تکمیل بیمارستان دوم میناب و همچنین لزوم پیگیری راه اندازی اورژانس هوایی جاسک و بشاگرد، به رئیس جمهور درباره ضرورت تسریع در تصویب اعتبارات مربوط به سیل مرحله دوم در شهرستان های میناب و رودان.

کیوان مرادیان نماینده قائمشهر و ۳۸ نفراز نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

سارا فلاحی نماینده ایلام و ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تصحیح سیاست های انبوه سازی مسکن.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به وزیر امور اقتصادی: ضرورت تعیین تکلیف سرمایه گذاران مالباخته در بورس.

حسین میرزایی نماینده اصفهان و ۶۲ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی: لزوم ارزیابی و ارائه گزارش از میزان تاثیر قانون مالیات بر خانه های خالی بر اجاره بها.

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان و ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی: ضرورت ارتقای ادارات مالیات در ۴ شهرستان حوزه انتخابیه.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی کنگره بزرگداشت فضل بن شازان نیشابوری.

مهدی عسگری نماینده کرج و ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت برنامه ریزی دقیق برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین در کلانشهرها.

411835