نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز:

توزیع 700 جلد کتاب بین شهروندان شیرازی

نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی 700 جلد کتاب بین شهروندان شیرازی توزیع شده است.
تصویر توزیع 700 جلد کتاب بین شهروندان شیرازی

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، عبدالحمید طاهری در حاشیه اجرای ششمین مرحله طرح پیوند با کتاب ۷۰۰ جلد کتاب بین شهروندان در مجاورت باغ عفیف آباد شیراز بین علاقه‌مندان به کتاب توزیع شده.
نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: با همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه تا کنون این طرح ارزشمند در 6 مرحله با توزیع 10 هزار و 700 جلد کتاب بین شهروندان در پایانه نمازی و شاهچراغ (ع)، تقاطع ادبیات، بلوار چمران، پیاده رو بلوار زند از سوی همیاران مهربان نیرو‌های داوطلب اجرا شده است.

وی گفت: اگر 10 هزار جلد کتاب به شکل میانگین در دست 5 نفر مورد مطالعه قرار گیرد پنجاه هزار نفر از خواندن کتاب بهره‌مند می‌شوند.

طاهری به دیگر طرح‌های فرهنگی این مجمع اشاره کرد و گفت: در سرا‌های یار مهربان پایانه نمازی و شاهچراغ (ع) تاکنون 21 هزارو 648 جلد کتاب به شهروندان امانت داده شده است و در همین راستا شهروندان فهیم و فرهنگ دوست شیراز 17 هزارو 270 جلد کتاب به سرا‌های یار مهربان اهدا کرده اند.

وی گفت: کتاب‌هایی که در قالب طرح پیوند با کتاب در اختیار مردم قرار میگیرد توسط مردم به سرا‌های فرهنگ مهربانی اهدا و تامین شده است.

طاهری افزود: تاکنون 10 هزارو 400 جلد کتاب برای افزایش سطح مطالعه و دانش زندانیان به زندان عادل آباد اهدا شده است.

نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز از مردم فهیم شیراز تقاضا کرد به عنوان همیار مهربان زمانی از وقت خود را به عنوان نیروی داوطلب در سرا‌های یار مهربان و سرای فرهنگ مهربانی نذر کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن های ۳۲۳۱۴۳۷ و ۳۲۳۶۰۸۳۷ تماس حاصل کنند

411704