فعالیت پروژه‌های عمرانی ایلام با وجود کمبود منابع

استاندار ایلام گفت: پروژه‌های عمرانی ایلام با وجود کمبود منابع فعال هستند.
تصویر فعالیت پروژه‌های عمرانی ایلام با وجود کمبود منابع

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در دیدار با ائمه جمعه ایلام اظهار کرد: ارتقای اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت و افزایش مشارکت اجتماعی از جمله مهم‌ترین اهداف محوری برنامه‌های هفته دولت امسال است.

وی، ائمه‌جمعه را ملجا و پناهگاه مردم خواند و گفت: دولت سیزدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفت که کشور با مشکلات زیادی مواجه بود و امروز با درایت دولت، موانع یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم و آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادی و عمرانی استان ارائه کرد و تصریح کرد: در بحث مردمی‌سازی یارانه‌ها، ائمه‌جمعه با تبیین اهداف دولت و تنویر افکار عمومی، کمک بزرگی به پیشبرد اهداف کردند.

وی ادامه داد: معمولاً عرف بر این است که اگر دولت‌ها طرحی دارند در پایان کار آن را انجام می‌دهند، ولی این دولت همه هزینه‌ها را بر خود قبول کرد و طرح اصلاح ارز ۴۲۰۰ را در دستور کار خود قرار داد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه عزم مسئولان برای رفع مشکلات جزم است، افزود: امروز با وجود کمبود منابع، پروژه‌های عمرانی فعال است، به‌طوریکه تاکنون و تنها در حوزه اربعین بدون دریافت یک ریال، مبلغی در حدود ۸۷۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌ها هزینه شده که قابل توجه است.

نماینده عالی دولت در استان در پایان ابراز امیدواری کرد: با تحقق مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، اتفاقات خوبی در توسعه و پیشرفت استان رخ خواهد داد.

در این نشست صمیمی ائمه جمعه شهرستان‌ها نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف شهرستان خود مطرح کردند.

گفتنی است، تبادل نظر در مورد مسائل کلان استان و تأکید بر تداوم خدمت از جمله مباحث مهم مطرح شده در این نشست صمیمی بود. همچنین مقرر شد نشست‌های بعدی به‌صورت فصلی تشکیل شود.

411646