افزایش تمایل رانندگان تاکسی‌ به کار در اسنپ و تپ‌سی/ جزییات فعالیت سرویس مدارس اعلام شد

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به اینکه سیر پیوستن تاکسی‌ها به سامانه‌های اینترنتی صعودی است، گفت: تلاش داریم در ماه جاری مشکلات مربوط به تاکسی‌های اینترنتی را برطرف کنیم.
تصویر افزایش تمایل رانندگان تاکسی‌ به کار در اسنپ و تپ‌سی/ جزییات فعالیت سرویس مدارس اعلام شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مرتضی ضامنی درباره فعالیت تاکسی‌های اینترنتی توضیح داد: ابتدا این تاکسی‌ها آسیب‌هایی را به فعالیت آژانس وارد کردند و در نهایت قرار شد در چارچوب دستورالعمل فعالیت خود را ادامه دهند و بهایی هم به شهرداری‌ها پرداخت کنند که این قضیه با موضوعاتی همراه شد و قرار است شنبه هفته آینده برنامه‌ای داشته باشیم و اتفاقات خوبی را در این راستا شاهد باشیم.

او با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و فعالیت سامانه سپند گفت: همه فرایند سرویس مدارس در این سامانه ثبت و ضبط می‌شود. راننده خودروی آنها باید استاندارد لازم را داشته باشند و از خود آنها هم استعلام می‌شود.

ضامنی از ایجاد اپ نظارت والدین جهت رفت و آمد فرزندان‌شان با سرویس خبر داد و گفت: والدین از طریق این اپ نظارتی می‌تواند آمد و شد فرزند دانش آموز خود را رصد کنند و به راننده امتیاز دهند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار داشت: برچسبی هم برای رانندگان سرویس مدارس طراحی شده و پلیس می‌تواند از طریق این برچسب آنها را رصد و امنیت سفر از این طریق افزایش یابد.

411318