دانشگاه علمی کاربردی سرباز امریه جذب می‌کند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی زمان ثبت نام برای جذب نیروی امریه سربازی در این دانشگاه را 27 مرداد اعلام کرد.
تصویر دانشگاه علمی کاربردی سرباز امریه جذب می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر علی صدر درباره جذب سرباز توضیح داد: در راستای اجرای توافق میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیروهای مسلح، با عنایت به سیاست‌های جدید ستادکل و سازمان وظیفه عمومی مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با هماهنگی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت عتف نسبت به جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای نوبت اعزام آبان ماه سال جاری اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام مشمولین متقاضی در فراخوان امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز پنج‌شنبه۲۷ مردادماه آغاز و تا ۴ شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: امریه سربازی مورد نیاز این دانشگاه در مقطع تحصیلی دکتری تخصصی برای به کارگیری در حوزه پژوهش و فناوری واحدهای استانی در رشته‌های مدیریت گرایش‌های کارآفرینی، اجرایی، بازرگانی، فناوری‌اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع در کلیه گرایش‌ها، وفق شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌شود.

دکتر صدر افزود: علاقمندان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه جذب امریه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی‌کاربردی، پس از اتمام مهلت فراخوان، درخواست متقاضیان توسط وزارت عتف مورد بررسی اولیه قرار گرفته و با انجام مصاحبه اختصاصی و طی فرآیند اجرایی ذیربط، منتخبان به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.

منبع: ایسنا

411130