پیام تسلیت انجمن عکاسان سینما در پی درگذشت بابک برزویه

پیام تسلیت انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران را در پی درگذشت بابک برزویه بخوانید.

تصویر پیام تسلیت انجمن عکاسان سینما در پی درگذشت بابک برزویه

به گزارش سایت خبری پرسون، بابک برزویه، هنرمند عکاس در حوزه عکاسی مطبوعاتی و سینما امروز ـ سه‌شنبه ـ ۲۵ مرداد ماه ـ از دنیا رفت.

در متن پیام انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران آمده است: «در تمام ماه های گذشته که بابک برزویه، دوست وهمکارعزیزمان، لحظات سختی ازروزهای عمرش را تجربه می کرد، امید داشتیم که باردیگراو را درکنارمان ببینیم. با همان انر‍ژی و شیرینی همیشگی اش. خبردرگذشت او به یقین برای تمامی همکارانش در انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران باورناپذیراست.آنقدرکه جانی برای تسلیت گفتن به یکدیگربرایمان باقی نمانده.بابک برزویه عزیز درتمام روزها و لحظات حضورش درسینما و کنار همکارانش خاطره ساخت.همانطور که قاب های ماندگارش درسینما فراموش ناشدنی است. درگذشت دوست دیرینه و همکار عزیزمان را به اهالی سینما و خانواده بزرگوار او تسلیت گفته و برای بازماندگان صبرآرزومندیم.»

بابک برزویه که پدرش فرزین برزویه ـ از جراحان برجسته مغز در کشور است، پیش از اینکه در زمستان سال گذشته به کما برود، در پاییز ۹۶ هم دچار عارضه مغزی شده بود.

وی در عکاسی سینما همکاری با کارگردان‌های همچون: رسول ملاقلی پور، احمدرضا درویش، مسعود کیمیایی و پوران درخشنده را در کارنامه خود دارد.

برزویه سال ۱۳۷۵ برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم «سفر به چزابه» ساخته رسول ملاقلی پور شد. وی با عکاسی بیش از ۱۰ مجموعه تلویزیونی، ۳۵ فیلم سینمایی بلند و کوتاه و بیش از ۲۰۰ تئاتر داخلی یکی از فعال‌ترین عکاسان هنری ایران محسوب می شود.

411035