وضعیت پرونده میلاد حاتمی؛ چند نفر متهم هستند؟

سخنگوی قوه قضاییه توضیحات مهمی درباره پرونده میلاد حاتمی مطرح کرد.
تصویر وضعیت پرونده میلاد حاتمی؛ چند نفر متهم هستند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز گفت: همانگونه که می دانید هدف و انگیزه مدافعان حرم همانا ادامه دادن مکتب خونبار حسینی است و مبارزه قاطع با دست پروردگان جنایتکاران در عرصه بین المللی است. امروز جمهوری اسلامی در برابر دسته بندی های جعلی و سیاسی منطقه ایستاده است.

وی با تجلیل از مقاومت آزادگان گفت: امروز راه ایستادگی در برابر دشمنان از خرمشهر تا غزه تا دمشق و بغداد نتیجه بخش پیروزی است.
ستایشی با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد گفت: به رسمیت نشناختن حقوق ملت ایران در ۲۸ مرداد سرآغاز رسمی دخالت ایالات متحده در ملت ایران و لگدمال ساختن حقوق اولیه ملت‌ها و حمایت امریکا از رژیم صهیونیستی است.

ستایشی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی و اینکه در این پرونده چند نفر متهم هستند و دادگاه‌ متهمین از چه زمانی آغاز می‌شود؟ گفت: در این پرونده ۲۲ متهم مطرح بودند که پرونده در دادسرا مورد بررسی قرار گرفت و با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارجاع شد و فرد مورد نظر به اتهام افساد فی الارض و پولشویی و اخلال در نظام ارزی وپولی و فرد دیگر به اتهام معاونت در افساد فی الارض و پولشویی و اخلال در نظام ارزی وپولی در بازداشت هستند. بقیه متهمان که ۱۸ نفر هستند با تودیع قرار وثیقه در دادسرا فعلا آزادند و پرونده در دادگاه انقلاب مطرح رسیدگی است.

410922