تصمیمات جدید درباره راهپیمایی اربعین

فرمانده کل انتظامی کشور درخصوص توافقات صورت‌گرفته با عراق درباره گذرنامه‌های ایرانی‌ها برای سفر به این کشور در اربعین توضیح داد.
تصویر تصمیمات جدید درباره راهپیمایی اربعین

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور پیش از ظهر امروز با حضور در یادواره ۱۴۰ شهید فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران در خصوص تمهیدات پلیس برای سفر اربعین اظهار کرد: در خصوص گذرنامه توافقی صورت گرفته که گذرنامه‌هایی که یک ماه اعتبار دارند قابل تردد باشند.

وی در خصوص گذرنامه‌هایی که اعتبار آنها پایان یافته است، گفت: در ادامه هماهنگی‌های انجام شده به دنبال این هستیم که بتوانیم با مُهری که روی گذرنامه‌ها می‌زنیم اگر احیانا تاریخ آنها به اتمام رسیده مورد قبول پلیس عراق قرار گیرد و نگرانی مردم از این جهت نداشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل را برای اجرای ماموریت‌ها دارد و از ماه های گذشته قرارگاه اربعین فراجا راه اندازی و تقسیم کارهای لازم انجام شده است.

سردار اشتری افزود: اقدامات لازم جهت تسهیل و خدمات دهی به زائرین اربعین انجام خواهد شد و همچنین همکاران ما با آمادگی کامل در مرزهای رسمی حاضر هستند و خدمات را ارایه خواهند داد.

وی همچنین بیان کرد: همکاران ما در جاده ها و شهرها و پایانه های مرزی آمادگی کامل برای خدمت به زائران عزیز را دارند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: همچنین در توصه به مردم برای تردد به موقع تاکید کرد: توصیه می کنم مردم سفرشان را زودتر برنامه ریزی کنند و سفر خودشان را زودتر شروع کنند و برای برگشت برنامه‌ریزی داشته باشند.

سردار اشتری بیان کرد: ان‌شاءالله مانند سنوات گذشته با همکاری مردم عزیز با پلیس با شور و شعور بیشتری این مراسم به خوبی برگزار شود.

410500