انتقال مهم در انتظار کاپیتان تیم ملی ایران

برخی رسانه‌ها در هلند، از علاقه‌مندی اوترخت برای جذب کاپیتان تیم ملی ایران خبر دادند و یک رسانه نوشته که باشگاه فاینورد هم با انتقال این مهاجم ایرانی موافق است.
تصویر انتقال مهم در انتظار کاپیتان تیم ملی ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، سایت ۱۹۰۸ هلند خبر داد «هنک فریزر» سرمربی تیم اوترخت علاقه مند است علیرضا جهانبخش وینگر و مهاجم ایرانی تیم فاینورد را جذب کند.

فاینورد در حال حاضر بازیکنان خوبی در پست جهانبخش دارد و به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی ایران امسال هم در فاینورد نیمکت نشین باشد. به نوشته این سایت، فاینورد می‌داند که انتقال جهانبخش حتی به صورت قرضی به تیم اوترخت، می‌تواند راه حل خوبی برای همه طرف‌های این ماجرا ارائه کند.

جهانبخش با امیدهای زیادی از لیگ برتر انگلس به لیگ هلند برگشت اما بازگشت او، چندان موفقیت‌آمیز نبوده است. نه تنها جهانبخش بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در برایتون در لیگ برتر انگلیس افت کرده، که کادر فنی تیم جدید او هم چندان به او اعتقاد کامل ندارد. این در حالی است که فصل گذشته، برخی کارشناسان از این که جهانبخش خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گرفت انتقاد می کردند. جهانبخش در بازِ‌های پیش فصل هم عملکرد خوبی داشته و در چند بازی گلزنی کرده است.

زمان نقل و انتقالات لیگ هلند ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد و جهانبخش در صورت تمایل به جدایی از فاینورد تا این زمان مهلت دارد تصمیم گیری کند.

همچنین وب سایت voetbalprimeur هلند ضمن انعکاس خبر علاقه اوترخت به جهانبخش اعلام کرد که فاینورد تاکنون پیشنهادی دریافت نکرده است.

410489