نقل و انتقال بیمه و بازنشستگی در دستورکار امروز مجلس

قرار است ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوقهای بازنشستگی و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح مواد (۷۰۵) تا (۷۱۱) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.
تصویر نقل و انتقال بیمه و بازنشستگی در دستورکار امروز مجلس

به گزارش سایت خبری پرسون، قرائت گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

نشست علنی امروز- یکشنبه ۲۳ مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور۲۱۰ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوقهای بازنشستگی و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح مواد (۷۰۵) تا (۷۱۱) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی (ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری) و گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های امروز صحن علنی خواهد بود.

همچنین گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی، گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان و گزارش کمیسیون عمران در مورد فروریزش ساختمان متروپل آبادان در صحن علنی بررسی می شود.

انتخاب یک نفر از کمیسیون عمران جهت عضویت در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و انتخاب یک نفر از کمیسیون صنایع و معادن جهت عضویت در شورای عالی صنایع دریایی و انتخاب یک نماینده از هر یک از کمیسیون های امورداخلی کشور و شوراها و عمران به عنوان ناظر در شورای عالی مدیریت بحران از دیگر برنامه های امروز صحن علنی خواهد بود.

همچنین بررسی تقاضای دو فوریت در مورد الزام دولت به فعال سازی دیپلماسی اقتصادی در جلسه امروز مورد بررسی قرار می گیرد.

410333