سرخ ها حریف ذوب آهن ۱۰ نفره نشدند

پرسپولیس در اصفهان برابر تیم ده نفره ذوب آهن ۲امتیاز هفته اول را از دست داد.
تصویر سرخ ها حریف ذوب آهن ۱۰ نفره نشدند

به گزارش سایت خبری پرسون، از هفته اول لیگ برتر، تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار یحیی گل محمدی به جز پورعلیگنجی تمام ستاره های جدید به خدمت گرفته خود را در ترکیب قرار داد و حتی در نیمه دوم هم محمدمهدی احمدی را به زمین بازی فرستاد.

در نیمه اول این دیدار شاهد یک بازی سرد از سوی دو تیم بودیم که تنها موقعیت خوب گلزنی برای سرخ ها در وقت های تلف شده به دست آمد که مدافعان ذوب آهن دوبار پیاپی مانع گلزنی دانیال اسماعیلی فر در محوطه جریمه شدند.

در نیمه دوم اما ذوب آهن در دقیقه ۵۳ با اخطار دومی که نادر محمدی گرفت ده نفره شدند تا تیم تارتار دفاعی تر از نیمه اول ظاهر شود. در این نیمه سرخ ها چند موقعیت خوب گلزنی داشتند که۲ بار شوت از از راه دور اسماعیلی فر و ترابی تبدیل به گل نشد. در دقیقه ۸۴ اما بهترین موقعیت پرسپپولیس با بدشانسی محمد عمری بازیکن تعویضی این تیم از دست رفت. شوت زیبای این بازیکن از روی خط محوطه جریمه به تیرک عمودی خورد و به بیرون رفت.

سرخها در وقت های تلف شده یک بار دیگر روی یک ضربه کرنر تا آستانه باز کردن دروزاه ذوب آهن پیش رفتند اما ضربه سر گولسیانی به پای تیر عمودی خورد و گل نشد.

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک‌ها: آرمان اسعدی و قهرمان نجفی

کارت زرد: صادق صادقی و نادر محمدی از ذوب آهن

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، محمد قریشی، نادر محمدی، آرمان قاسمی، مسعود ابراهیم زاده، پویا پورعلی، صادق صادقی، سجاد جعفری، سعید باقرپسند، سجاد آشوری و امیرحسین جدی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی ، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سعید صادقی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، مهدی عبدی و سروش رفیعی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

410285