مشکلات ایثارگران در دستگاه‌های دولتی رفع شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: شایسته و پذیرفتنی نیست که در یک دستگاه اجرایی، ایثارگر و یا خانواده شهیدی با مشکل رو به رو باشد بنابراین می طلبد رفع آن ها مورد توجه قرار گیرد.
تصویر مشکلات ایثارگران در دستگاه‌های دولتی رفع شود

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد قناعت ظهر شنبه در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: انتظار این است که دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی آماده سفر دوم دولت و رئیس جمهور به استان باشند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مصوبات سفرهای استاندار به شهرستان‌ها و سفر رئیس جمهور به استان پشتوانه دقیق کارشناسی دارد و از قبل چکش کاری شده است.

قناعت ادامه داد: احتمال دارد که در شهریور میزبان مهمان ویژه باشیم و یا به بعد از هفته دولت موکول شود.

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور در ۲۶ مردادماه، اظهار کرد: همه ما در دستگاه‌های اجرایی باید نهایت خدمت را به مجموعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا داشته باشیم.

مشکلات ایثارگران در دستگاه‌های دولتی حل شود

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: شایسته و پذیرفتنی نیست که در یک دستگاه اجرایی ایثارگر و یا خانواده شهیدی با مشکل رو به رو باشد.

قناعت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و شهدای دیپلماتیک در مزار شریف افغانستان، یادآور شد: یکی از موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی روایت صحیح و صادقانه وقایع و بحث جهاد تبیین است که خبرنگاران ما در این زمینه نقش آفرین هستند.

وی ادامه داد: باید مراقب باشیم که در ادبیات و اخبار خود سخن از ناامیدی و یأس نزنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: دولت سیزدهم دولت مردمی و پاسخگو است و از این منظر مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه باشد.

ضرورت حضور دولتمردان در بین مردم

قناعت با اشاره به بیانیه یکی از سران فتنه در بی حرمت به شهدای حرم، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که حضور سردار شهید همدانی و سایر شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق نه فقط از جنبه معنوی و دینی که از بعد امنیت پایدار داخلی بسیار مهم بود.

وی با اشاره به اینکه شاهد اتفاقات خوبی در عرصه بین‌المللی و داخلی هستیم، ادامه داد: اتفاقات اخیر در عرصه بین‌المللی نشان دهنده تضعیف رژیم صهیونیستی و استکبار و صدور انقلاب اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: وظیفه همه دولتمردان در خراسان جنوبی حضور در بین مردم و تلاش برای بازگشت اعتماد جامعه دستگاه‌های اجرایی است.

قناعت با اشاره به برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس گفت: این اتفاق به واسطه آنکه منتسب به رهبر معظم انقلاب اسلامی و به یاد سالروز حضور جهادی ایشان در دهه ۴۰ در فردوس است، بسیار مهم تلقی می‌شود.

پرهیز از اسراف در همایش‌ها

وی یادآور شد: این همایش و اجلاسیه باید به گونه‌ای رقم بخورد که کام مردم استان و شهرستان فردوس را شیرین کند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید از ریخت و پاش و اسراف در برگزاری همایش بپرهیزیم، گفت: اگر از ظرفیت‌های هم استفاده کنیم، اسراف و ریخت و پاش ها هم کاهش پیدا می‌کند.

قناعت گفت: طی هفته دولت دستگاه‌های اجرایی باید گزارش کار خود را صادقانه و به دور از اغراق منتشر کنند.

410239

مطالب مرتبط