آخرین وضعیت راه های کشور جمعه ۲۱ مرداد

سرهنگ یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیک خودرو در جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ از وقوع ترافیک شدید در محور ارتباطی کندوان خبر داد.
تصویر آخرین وضعیت راه های کشور جمعه ۲۱ مرداد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ یدالله جهان تاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در حدفاصل بیلقان تا سرودار و همچنین مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده پل دزدبن، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است اظهار داشت: در محورهای هراز، فیروزکوه و همچنین آزادراه تهران شمال، تردد خودروها به صورت عادی و روان در جریان است.

وی از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

سرهنگ جهان تاب، با بیان این‌که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است از اعمال محدودیت های تردد خودرو در محورهای منتهی به این استان خبرداد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت های ترافیکی در محورهای شمالی را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۹ تا ۲۲ مردادماه از محورهای کرج، کندوان، هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

410058