با این روش مشکل شارژ شدن ایرپاد را حل کنید

در این گزارش مشکلات مربوط به شارژ شدن ایرپاد و روش های رفع آن را بخوانید.
تصویر با این روش مشکل شارژ شدن ایرپاد را حل کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، اپل ایرپاد‌ها را در سال ۲۰۱۶ عرضه کرد و در مدت کوتاهی این دستگاه به یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی آیفون تبدیل شد. اگرچه اپل مدل اصلی را در سال ۲۰۱۹ متوقف کرد، اما ممکن است برخی از افراد را با ایرپاد‌های نسل اول مشاهده کنید، فقط به این دلیل که این مدل ساختار محکمی دارد. در حالی که ایرپاد‌های اصلی دارای تراشه W۱ بودند، اپل دستگاه را با تراشه هدفون H۱ در سال ۲۰۱۹ ارتقا داد و ویژگی‌های شارژ بی‌سیم و قابلیت دسترسی مانند Live Listen Audio و Headphone Accommodations را به آن‌ها اضافه کرد. در سال‌های بعد، اپل دو هدفون بی‌سیم دیگر از جمله ایرپاد Pro و نسل سوم ایرپاد را عرضه کرد.

به گزارش slashgear، اگرچه آن‌ها اتصال بسیار خوبی را با دستگاه‌های اپل مانند آیفون، آی پد و مک ارائه می‌دهند، اما گاهی اوقات محفظه نگهداری ایرپاد به درستی شارژ نمی‌شود. با توجه به اینکه تنها یک راه برای شارژ هدفون وجود دارد (از طریق قاب شارژ)، زمانی که خود محفظه شارژ با مشکلاتی روبرو شده است وضعیت بسیار آزاردهنده خواهد بود. قاب شارژ ایرپاد ممکن است به دلایل مختلف از کار بیفتد، اما چند راه حل وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید و احتمالاً مشکلتان به راحتی حل می‌شود.

بررسی کنید که آیا قاب ایرپاد شارژ دارد یا نه

اگر مدت زیادی است که از ایرپاد خود استفاده نکرده اید، احتمال خالی شدن باتری ایرپاد وجود دارد. در چنین مواردی، پس از باز کردن درب قاب، ایرپاد به آیفون یا آی پد شما متصل نمی‌شوند و به دکمه تنظیم پاسخ نمی‌دهند. با این حال، شما می‌توانید با یک راه حل ساده مشکل را حل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محفظه را شارژ کنید و بگذارید چند دقیقه بماند. این فرایند ممکن است مدتی طول بکشد تا اما هنگامی که شارژ شد، نشانگر باتری مشاهده خواهد شد. با این حال، عاقلانه است که اجازه دهید قاب ایرپاد قبل از استفاده مجدد به طور کامل شارژ شود.

گاهی اوقات، به دلیل برخی مشکلات، نشانگر باتری در جعبه شارژ ایرپاد نشان داده نمی‌شود، که این موضوع ممکن است باعث شود فکر کنید قاب شارژ نمی‌شود. راه حلی برای این مشکل نیز وجود دارد. در حالی که قاب ایرپاد در حال شارژ شدن است، درب آن را باز کنید و آن را به آیفون یا آی پد خود نزدیک کنید، این حرکت باعث می‌شود صفحه وضعیت دستگاه روشن شود. اگر یک رعد و برق کوچک در کنار هدفون‌ها و قاب می‌بینید، ایرپاد‌های شما در حال شارژ شدن هستند با این حال، اگر نماد رعد و برق را نمی‌بینید، ایرپاد شما نیاز به عیب یابی دارد.

یک پریز برق و کابل شارژ متفاوت را امتحان کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که منبع برق دیگری را امتحان کنید. در شرایط عادی، ایرپاد شما باید با چندین منبع برق از جمله یک سوکت دیواری یا پورت USB در رایانه شما کار کند. ساده‌ترین راه برای تعیین اینکه آیا سوکت کار می‌کند یا خیر، اتصال دستگاه‌های دیگر به برق است. در عین حال، ایده خوبی است که پورت Lighting را روی ایرپاد خود تمیز کنید. اگر ایرپاد خود را در جیب یا کوله پشتی خود حمل می‌کنید، باید به طور مرتب درگاه شارژ را تمیز کنید.

برای تمیز کردن درگاه، از یک برس نرم، یک جفت موچین غیر فلزی و یک پارچه میکروفیبر استفاده کنید. اگر گرد و غبار یا پرز باعث ایجاد مشکل شده است، باید بتوانید قاب شارژ ایرپاد خود را با تمیز کردن پورت تعمیر کنید. اگر یک جفت ایرپاد نسل دوم یا ایرپاد پرو دارید که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، بررسی کنید که آیا قاب شارژ با پایه شارژ دیگری کار می‌کند یا خیر. اگر اینطور است، احتمالاً پد شارژ شما باید تعمیر یا تعویض شود.

مشکلات نرم افزاری ایرپاد‌ها

تا کنون، ما در مورد مسائل مربوط به سخت افزار که می‌تواند شارژ شدن قاب ایرپاد شما را متوقف کند، صحبت کرده ایم. با این حال، اگر هیچ یک از روش‌های ذکر شده بالا جواب نداد، احتمال زیادی وجود دارد که یک نقص نرم‌افزاری مانع از شارژ شدن ایرپاد شما شود. اپل مراحل عیب‌یابی را در یکی از صفحات پشتیبانی خود برای چنین موقعیت‌هایی شرح می‌دهد.

۱. ابتدا باید ایرپاد را در جعبه شارژ قرار دهید و حدود ۳۰ ثانیه صبر کنید.

۲. سپس، به محض باز کردن قاب شارژ، منوی تنظیمات را در آیفون یا آیپد خود باز کنید، به بخش بلوتوث بروید و روی نماد اطلاعات در کنار ایرپاد ضربه بزنید.

۳. روی Forget This Device ضربه بزنید و گزینه تایید را انتخاب کنید.

۴. اکنون دکمه تنظیم روی ایرپاد خود را برای حدود ۱۵ ثانیه فشار داده و نگه دارید. متوجه خواهید شد که چراغ وضعیت در جلو به رنگ کهربایی شروع به چشمک زدن می‌کند. دکمه تنظیم را نگه دارید تا چراغ وضعیت سفید شود.

۵. قاب ایرپاد را به دستگاه اپل خود نزدیک کنید و مراحلی که روی صفحه نمایش داده می‌شود را دنبال کنید.

بازنشانی ایرپاد باید مشکلات مربوط به شارژ را برطرف کند. با این حال، اگر این روش کار نکرد به مکان‌هایی مراجعه کنید که دستگاه شما را تعمیر می‌کنند.

409823