کیومرث پوراحمد «مجبوریم» را با تشنج نگاه کرد!

تعریف های کیومرث پوراحمد را درباره فیلم «مجبوریم» در ادامه آمده است.
تصویر کیومرث پوراحمد «مجبوریم» را با تشنج نگاه کرد!

به گزارش سایت خبری پرسون، کیومرث پوراحمد درباره فیلم "مجبوریم" رضا درمیشیان که این روزها اکران آنلاین شده است گفت : فیلم بسیار درخشان و تکان دهنده است . من از اول تا آخر ، درگیر فیلم شدم و تاثیری عمیق بر من گذاشت.

‎به گفته کارگردان "شب یلدا"، فیلم مجبوریم بهترین فیلم رضا درمیشیان است. (فیلم‌سازی که پیش از این فیلم‌های "لانتوری"و "عصبانی نیستم" را ساخته است.)‎

پوراحمد با اشاره به بازیگران بزرگی که در فیلم حضور دارند، گفت: "یک کهکشان ستاره در فیلم هست، از دختر جوان نقش اول فیلم پردیس احمدیه تا نگار جواهریان، سیمین معتمدآریا، ژاله علو، پارسا پیروزفر و عالیجناب بهمن فرمان‌آرا که همه و همه عالی هستند و چه خوب که این همه بازیگر سرشناس در یک فیلم جمع شده اند. لحظات سکوت در بازی ها خیلی زیاد و نفس گیر بود .

‎فیلم «مجبوریم» درباره معضلات اجتماعی است و فیلم‌ساز با خلاقیت و کارگردانی عالی این معضلات را با جسارت و عریان به تصویر کشیده است. من همه این فیلم را با تشنج نگاه کردم و برایم بسیار تاثیرگذار بود.

‎پوراحمد در پایان می گوید «به رضا درمیشیان برای ساخت فیلم مجبوریم تبریک می گویم و همین طور به سینمای ایران که کارگردانان جوانی مثل درمیشیان، نیما جاویدی، محمد کارت و ... را دارد که سینمای ایران را متحول کرده اند.

‎فیلم ماندگار فیلمی است که هرگز فراموشش نمی کنی. فیلم درمیشیان ماندگار است. رضا جان درمیشیان

دمت گرم و سبویت سرد باد !»

منبع: ایسنا

409722