کمک ۳ میلیارد تومانی خیرین اردبیلی به اطعام حسینی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیرین استان اردبیل در قالب پویش «احسان و اطعام حسینی» سه میلیارد تومان کمک کردند.
تصویر کمک ۳ میلیارد تومانی خیرین اردبیلی به اطعام حسینی

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین دشتی در گفت‌و گویی، اظهار کرد: «پویش احسان و نذر اطعام حسینی» از آغازین روز ماه محرم شروع شده و کمیته امداد با همکاری مؤسسات خیرین و مراکز نیکوکاری در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه احسانات در قالب غذای گرم و بسته‌های معیشتی است.

وی تصریح کرد: در دهه اول ماه محرم بیش از سه میلیارد تومان در قالب این پویش منابع نقد جمع‌آوری شده تا ما تهیه بسته‌های غذایی و توزیع غذای گرم را در بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: یکی از خیرین در شهرستان نمین با تدارک ۲ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به کلیه مددجویان این شهرستان کمک‌رسانی کرده است.

دشتی افزود: در قالب این پویش سراسری کمیته امداد تا پایان ماه صفر آمادگی دارد تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، احسانات و نذورات آنها را در بین نیازمندان توزیع کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان در این زمینه فعال هستند و تلاشمان بر این است تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تهیه بسته‌های غذایی به صورت خشک و غذای گرم بتوانیم در مناطق مختلف استان در خدمت نیازمندان باشیم.

دشتی اضافه کرد: در کنار این اقدامات، سعی ما بر این است تا از ظرفیت مؤسسات و مراکز خیریه و مردمی نیز در این حوزه استفاده کنیم تا آنها نیز بتوانند در خدمت‌رسانی به گروه‌های آسیب‌پذیر پیشرو عمل کنند.

وی بیان کرد: کمیته امداد در قالب پویش احسان و اطعام حسینی سعی دارد تا حداقل برای خانواده‌های تحت پوشش یک تا ۲ مورد تهیه و توزیع بسته‌های غذایی را انجام داده و بخشی از نیاز آنها را برطرف کند.

409554