افزایش قیمت بلیت هواپیما در محرم

نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی برخی شرکت‌های هواپیمایی، بلیت‌ها پرواز های خود را تا ۱۴میلیون تومان هم می‌فروشند.
تصویر افزایش قیمت بلیت هواپیما در محرم

به گزارش سایت خبری پرسون، با نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بازار حمل‌ونقل هوایی کشور به‌واسطه فعالیت برخی چارترکنندگان معروف این بخش دچار نابه‌سامانی شده است.

این اتفاقات تکراری در حالی روی می‌دهد که اخیرا رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مدیریت و ممنوعیت فروش پروازهای چارتری خبر داده بود.

سازمان هواپیمایی: پروازهای نجف را مدیریت می‌کنیم

محمد محمدی‌بخش هفته گذشته در حاشیه تجلیل از دست‌اندرکاران پروازهای حج امسال درباره پروازهای چارتری، گفته بود: «پروازهای چارتری با ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری مدیریت و مسیرها تعیین شده است. منظور ما حذف کامل پروازهای چارتری نیست؛ بخشی شرکت‌هایی که الزاما چارتری هستند دیگر اجازه پرواز چارتری را ندارند.»

وی ادامه داد: مسیرهای چارتری را محدود کرده و رسما با امضای معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری آنرا ابلاغ کرده‌ایم. بر این اساس مشخص شده کدام شرکت‌ها در کدام مسیرها اجازه فروش چارتری بلیت پروازها را دارند.

وی درباره پروازهای اربعین نیز گفت: بنا این است که در ایام اربعین پروازهای چارتری نداشته باشیم و به‌صورت مستقیم شرکت‌ها بلیت پروازها را به فروش برسانند.

409110